Tror nog jag hör hit ;)
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Tror nog jag hör hit ;)

    Hej!
    Linda heter jag och har börjat den evighetslånga väntan på nummer 4 i skaran =)

    Är i v 9 enligt mina beräkningar, så början på januari hoppas jag att det kommer en liten pluttis <3

    Denna lill är inte planerad för fem öre, men inte mindre välkommen för det =) Är såhär att min man steriliserade sig i höstas, så det skulle ju lixom inte kunna gå...
    Resonerade så att "vi har ju fått 3 jättefina pojkar, så nu känner vi att vi är klara"

    Men icke sa nicke

    Har under mina tidigare graviditeter haft väääldiga problem med foglossning, och det har ju precis i vanlig ordning börjat krångla med höfterna redan nu =/
    I övrigt så mår jag mest illa,har ont i huvudet, humöret är helt upp å ner,gråter för ingenting och har fått dille på fil

    Min mage sa POFF i princip samma dag som jag plussade! Har redan fått börja använda "tjockisbyxorna" =/ Tuttarna sa åxå poff...mindre skoj.

    Ha det gott!! =)
  2. 1
    Tror nog jag hör hit ;) Hej!
    Linda heter jag och har börjat den evighetslånga väntan på nummer 4 i skaran =)

    Är i v 9 enligt mina beräkningar, så början på januari hoppas jag att det kommer en liten pluttis <3

    Denna lill är inte planerad för fem öre, men inte mindre välkommen för det =) Är såhär att min man steriliserade sig i höstas, så det skulle ju lixom inte kunna gå...
    Resonerade så att "vi har ju fått 3 jättefina pojkar, så nu känner vi att vi är klara"

    Men icke sa nicke

    Har under mina tidigare graviditeter haft väääldiga problem med foglossning, och det har ju precis i vanlig ordning börjat krångla med höfterna redan nu =/
    I övrigt så mår jag mest illa,har ont i huvudet, humöret är helt upp å ner,gråter för ingenting och har fått dille på fil

    Min mage sa POFF i princip samma dag som jag plussade! Har redan fått börja använda "tjockisbyxorna" =/ Tuttarna sa åxå poff...mindre skoj.

    Ha det gott!! =)
  3. Trean 2014
    #2
    Hej Linda och välkommen!

    Gick in i vecka nio jag med idag och väntar en oplanerad trea. Vi har också pratat om sterilisering efter denna, men det verkar ju funka så där .

    Hoppas att höfterna lugnar ner sig att inte graviditeten blir en enda lång pina! Själv har jag aldrig haft foglossning, så har svårt att relatera till den typen av smärta.

    Kul att vi är så många som väntar mer än första eller andra här inne!

    Lycka till i fortsättningen!
  4. 2
    Hej Linda och välkommen!

    Gick in i vecka nio jag med idag och väntar en oplanerad trea. Vi har också pratat om sterilisering efter denna, men det verkar ju funka så där .

    Hoppas att höfterna lugnar ner sig att inte graviditeten blir en enda lång pina! Själv har jag aldrig haft foglossning, så har svårt att relatera till den typen av smärta.

    Kul att vi är så många som väntar mer än första eller andra här inne!

    Lycka till i fortsättningen!
  5. Anonym
    #3
    Grattis och välkommen Är alltså inte ens sterilisering säkert??? Lycka till!
  6. 3
    Grattis och välkommen Är alltså inte ens sterilisering säkert??? Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Hej och Tack!

    hehe, näe, det funkade inte alls det där... 1 på 1000 växer ihop igen efter ett sånt ingrepp, och min man va ju såklart TVUNGEN att vara en av dom ;P

    Vad gäller mina höfter så vet jag vad som väntar...och det KOMMER bli en skitlång pina fram till ploppet! Som tur är så går det över relativt snabbt när allt är över =) (det mesta iaf)

    Tack desamma =)
  8. 4
    Hej och Tack!

    hehe, näe, det funkade inte alls det där... 1 på 1000 växer ihop igen efter ett sånt ingrepp, och min man va ju såklart TVUNGEN att vara en av dom ;P

    Vad gäller mina höfter så vet jag vad som väntar...och det KOMMER bli en skitlång pina fram till ploppet! Som tur är så går det över relativt snabbt när allt är över =) (det mesta iaf)

    Tack desamma =)
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Tackar tackar! =)

    hehe,inte ett dugg! ;P

    Ha de gott!
  10. 5
    Tackar tackar! =)

    hehe,inte ett dugg! ;P

    Ha de gott!
  11. Anonym
    #6
    Bra att veta :P Tack dessamma
  12. 6
    Bra att veta :P Tack dessamma
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar