Hör nog hit
Januaribarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Hör nog hit

    beräknad 27/1 enligt grav kalender på nätet,men har plussat med alla de andra barnen så jag kanske får hänga i februarigruppen.

    Har 4 barn sen innan,och denna lilla var inte planerad,har spiral men den har tydligen åkt ut(detta har hänt en gång tidigare mellan 2 av barnen ).

    Nåja jag mår bra,har testat positivt,kände direkt i brösten att det var nåt
    Jag är ständigt trött,skulle kunna sova hur mycket som helst.
    Sugen på salta saker,skaldjur,lakrits .....i övrigt inte alls hungrig men heller inget illamående.
  2. 1
    Hör nog hit beräknad 27/1 enligt grav kalender på nätet,men har plussat med alla de andra barnen så jag kanske får hänga i februarigruppen.

    Har 4 barn sen innan,och denna lilla var inte planerad,har spiral men den har tydligen åkt ut(detta har hänt en gång tidigare mellan 2 av barnen ).

    Nåja jag mår bra,har testat positivt,kände direkt i brösten att det var nåt
    Jag är ständigt trött,skulle kunna sova hur mycket som helst.
    Sugen på salta saker,skaldjur,lakrits .....i övrigt inte alls hungrig men heller inget illamående.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hej hej! =D
  4. 2
    Hej hej! =D
  5. Fjärilar i magen
    #3
    Tudeluu, jag med! 23/1-2014^^ Första för mig! Super excited! *med Maria Montazami-röst*
  6. 3
    Tudeluu, jag med! 23/1-2014^^ Första för mig! Super excited! *med Maria Montazami-röst*
  7. Trean 2014
    #4
    Välkommen hit!

    Verkar vara flera stycken oplanerade små frön här inne! Så även vårat, väntar en oplanerad trea, men nu börjar det smälta in och kännas mest spännande!
    Känner igen det där med brösten, var det som fick mig att ana oråd, tunga, större bröst och mycket riktigt, ett stort plus blev det!

    Lycka till med graviditeten, hoppas på mycket aktivitet här inne!
  8. 4
    Välkommen hit!

    Verkar vara flera stycken oplanerade små frön här inne! Så även vårat, väntar en oplanerad trea, men nu börjar det smälta in och kännas mest spännande!
    Känner igen det där med brösten, var det som fick mig att ana oråd, tunga, större bröst och mycket riktigt, ett stort plus blev det!

    Lycka till med graviditeten, hoppas på mycket aktivitet här inne!
  9. Trean 2014
    #5
    Grattis till första graviditeten och välkommen hit!

    Spännande att vänta första! Det är något alldeles speciellt!

    Lycka till!
  10. 5
    Grattis till första graviditeten och välkommen hit!

    Spännande att vänta första! Det är något alldeles speciellt!

    Lycka till!
  11. Anonym
    #6
    Grattis och välkommen Lycka till!
  12. 6
    Grattis och välkommen Lycka till!
  13. Bebisbus
    #7
    Grattis till er alla. Ditt inlägg hade jag kunnat skrivit: planerad trea, spännande och ömma och större bröst direkt!
  14. 7
    Grattis till er alla. Ditt inlägg hade jag kunnat skrivit: planerad trea, spännande och ömma och större bröst direkt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar