BM idag :-)
_1312 Decemberbarn.
  1. tredje gången gillt
    #1

    BM idag :-)

    Så har vi varit på hälsosamtal då, och fick bland annat vädra vår oro (vilken baseras på hög ålder, flera missfall och gravt handikapp i familjen). BM hade full förståelse för hur vi känner, och det hela slutar med att vi om ett par timmar skall på VUL för en första bedömning av om allt ser ok ut, därefter blir det fostervattenprov i v 14-15 för att vi skall få ännu säkrare information (KUB ger ju inte svar på lika många saker som FVP).

    Känns pirrigt att om bara någon timme få se den lill* även om det samtidigt är fruktansvärt jobbigt att veta att vi måste vänta i nära fem veckor till på att få besked om allt är ok - och ja, jag veeeet att man ändå inte får några hundraprocentiga svar. Får leva på dagens bilder antar jag :-)
  2. 1
    BM idag :-) Så har vi varit på hälsosamtal då, och fick bland annat vädra vår oro (vilken baseras på hög ålder, flera missfall och gravt handikapp i familjen). BM hade full förståelse för hur vi känner, och det hela slutar med att vi om ett par timmar skall på VUL för en första bedömning av om allt ser ok ut, därefter blir det fostervattenprov i v 14-15 för att vi skall få ännu säkrare information (KUB ger ju inte svar på lika många saker som FVP).

    Känns pirrigt att om bara någon timme få se den lill* även om det samtidigt är fruktansvärt jobbigt att veta att vi måste vänta i nära fem veckor till på att få besked om allt är ok - och ja, jag veeeet att man ändå inte får några hundraprocentiga svar. Får leva på dagens bilder antar jag :-)
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Vad skönt att BM lyssnade på er och förstod er oro, tredje gången gillt. Jag förstår dig, vi är inte heller purunga ;-) Hoppas att allt det gick bra på VUL :-)
  4. 2
    Vad skönt att BM lyssnade på er och förstod er oro, tredje gången gillt. Jag förstår dig, vi är inte heller purunga ;-) Hoppas att allt det gick bra på VUL :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar