då är det dags...
_1207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    då är det dags...

    Walter har börjat ta sina första steg så det är dags att börja lägga i nästa växel här hemma...
    Idag gick han från vardagsrumsbordet mot sin gung-älg som stod ett par meter bort, och när han var nästan framme så snubblade han och slog ansiktet på älgen... Så nu har han en redig blåklocka...
    Jag måste alltså bli snabbare!
  2. 1
    då är det dags... Walter har börjat ta sina första steg så det är dags att börja lägga i nästa växel här hemma...
    Idag gick han från vardagsrumsbordet mot sin gung-älg som stod ett par meter bort, och när han var nästan framme så snubblade han och slog ansiktet på älgen... Så nu har han en redig blåklocka...
    Jag måste alltså bli snabbare!
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Men oj!!!! WOW!!!

    Noel tog faktiskt ett steg mot mig idag men "fångade" min hand i luften lixom. Han ha kunnat stå på fri fot länge.

    Det är så häftigt! Ja inte alla blåklockor, eller blåmärken....
  4. 2
    Men oj!!!! WOW!!!

    Noel tog faktiskt ett steg mot mig idag men "fångade" min hand i luften lixom. Han ha kunnat stå på fri fot länge.

    Det är så häftigt! Ja inte alla blåklockor, eller blåmärken....
  5. Medlem sedan
    Apr 2012
    #3
    Vad duktiga de är! Roligt när de gör framsteg:-)
    Kevin kan stå nån min själv men går inte ännu. Det är oftast när han glömmer bort att hålla i sej som han står, oftastom han håller i nån leksak eller i sin snutte.
  6. 3
    Vad duktiga de är! Roligt när de gör framsteg:-)
    Kevin kan stå nån min själv men går inte ännu. Det är oftast när han glömmer bort att hålla i sej som han står, oftastom han håller i nån leksak eller i sin snutte.
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    abraham tog sina första steg när han var 9 månader. Nu går han helt själv.. ^^
  8. 4
    abraham tog sina första steg när han var 9 månader. Nu går han helt själv.. ^^
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar