Hej medpreggos!
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Hej medpreggos!

    Jag plussade i onsdags med andra barnet! Förstår inte riktigt hur det har gått till (haha). För andra gången har vi lyckats råka bli gravida någon månad före vi hade planer på att börja försöka. Och har dessutom nästan på dagen samma BF som förra gången! Storebror var beräknad till 120129, föddes 120213. Lilla syskonet preliminärt beräknad till typ 140127, men med tanke på min historia räknar jag med ett till februaribarn ;-) Hoppas bara de slipper dela födelsedag!
  2. 1
    Hej medpreggos! Jag plussade i onsdags med andra barnet! Förstår inte riktigt hur det har gått till (haha). För andra gången har vi lyckats råka bli gravida någon månad före vi hade planer på att börja försöka. Och har dessutom nästan på dagen samma BF som förra gången! Storebror var beräknad till 120129, föddes 120213. Lilla syskonet preliminärt beräknad till typ 140127, men med tanke på min historia räknar jag med ett till februaribarn ;-) Hoppas bara de slipper dela födelsedag!
  3. Bebisbus
    #2
    Grattis till plusset! Verkar vara vanligt att syskon eller även föräldrar har födelsedagar mycket nära varandra. Känner flera där barnen till och med har samma födelsedag. Finns ju ändå 365 dagar på ett år, vad är oddsen liksom?
  4. 2
    Grattis till plusset! Verkar vara vanligt att syskon eller även föräldrar har födelsedagar mycket nära varandra. Känner flera där barnen till och med har samma födelsedag. Finns ju ändå 365 dagar på ett år, vad är oddsen liksom?
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Grattis! jag har bf 4 februari och mitt yngsta barn är fött 3 februari :-)
  6. 3
    Grattis! jag har bf 4 februari och mitt yngsta barn är fött 3 februari :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar