Blödning...
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Sep 2011
    #1

    Blödning...

    Blir så himla trött på denna oro.. Vill ju bara kunna njuta av att vara gravid Har ju ända sedan v 6 haft små blödningar till och från men barnmorskan har lugnat mig. Är nu i vecka 14-15 och ringde Gyn idag då blödningarna har varit varje dag i ca en vecka.. dock inte mkt alls men ändå.. Fick tid på fredag vilket känns otroligt skönt. Ville bara dela med mig och hoppas på ert stöd. Hon jag pratade med menade på att det inte behöver vara någon fara men att dem vill kolla upp det.

    Jag har även som början till mensvärk vilket har varit väldigt påtagligt dag.. Innan trodde jag bara att det var växtvärk men sen kommer oron och då är jag övertygad om att det är missfall... Tycker ju dock att är det missfall borde det göra så pass ont att man knappt kan stå upp och det borde vara mycket blod.. Nu blev det lite osammanhängade här men jag hoppas ni förstår... Hur har ni andra det med växtvärk? Eftersom det är min första vet jag ju inte hur mkt det ska kännas heller... Jaja håll tummarna på fredag är ni snälla!
    Frida
  2. 1
    Blödning... Blir så himla trött på denna oro.. Vill ju bara kunna njuta av att vara gravid Har ju ända sedan v 6 haft små blödningar till och från men barnmorskan har lugnat mig. Är nu i vecka 14-15 och ringde Gyn idag då blödningarna har varit varje dag i ca en vecka.. dock inte mkt alls men ändå.. Fick tid på fredag vilket känns otroligt skönt. Ville bara dela med mig och hoppas på ert stöd. Hon jag pratade med menade på att det inte behöver vara någon fara men att dem vill kolla upp det.

    Jag har även som början till mensvärk vilket har varit väldigt påtagligt dag.. Innan trodde jag bara att det var växtvärk men sen kommer oron och då är jag övertygad om att det är missfall... Tycker ju dock att är det missfall borde det göra så pass ont att man knappt kan stå upp och det borde vara mycket blod.. Nu blev det lite osammanhängade här men jag hoppas ni förstår... Hur har ni andra det med växtvärk? Eftersom det är min första vet jag ju inte hur mkt det ska kännas heller... Jaja håll tummarna på fredag är ni snälla!
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    Styrkekramar.
    Håller tummar och tår för att allt är bra!
  4. 2
    Styrkekramar.
    Håller tummar och tår för att allt är bra!
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Jag håller tummarna så hårt jag kan! Jag har själv aldrig haft någon blödning så jag kan förstå din oro, det hade jag nog också varit... Men det finns säkert någon annan här inne som har varit med om samma sak och som kan lugna dig. Det är säkert ingen fara Tänker på dig på fredag, kram!
  6. 3
    Jag håller tummarna så hårt jag kan! Jag har själv aldrig haft någon blödning så jag kan förstå din oro, det hade jag nog också varit... Men det finns säkert någon annan här inne som har varit med om samma sak och som kan lugna dig. Det är säkert ingen fara Tänker på dig på fredag, kram!
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Usch vad jobbigt med blod. Hoppas verkligen att det ser bra ut på fredag och att det bara är normala blödningar. Det är ju trots allt vanligt med sådana. Jag har en del mensvärk från och till vilket jag hade med sonen också så det tror jag inte du behöver oroa dig för alls. Om du får väldigt ont ska du såklart söka akut, men lite molande från och till är normalt. Håller tummarna för dig! Kram
  8. 4
    Usch vad jobbigt med blod. Hoppas verkligen att det ser bra ut på fredag och att det bara är normala blödningar. Det är ju trots allt vanligt med sådana. Jag har en del mensvärk från och till vilket jag hade med sonen också så det tror jag inte du behöver oroa dig för alls. Om du får väldigt ont ska du såklart söka akut, men lite molande från och till är normalt. Håller tummarna för dig! Kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar