Nyplussad :)
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Nyplussad :)

    Känns helt overkligt att få skriva i en ankomstgrupp igen! Har 3 barn sen innan och är själv 39 år. Är så glad att jag lyckades bli gravid trots min ålder. Har bf 4 feb, men vet redan nu att det blir kejsarsnitt så jag kommer att hänga i januari-gruppen också. Har inga gravidsymtom ännu.
  2. 1
    Nyplussad :) Känns helt overkligt att få skriva i en ankomstgrupp igen! Har 3 barn sen innan och är själv 39 år. Är så glad att jag lyckades bli gravid trots min ålder. Har bf 4 feb, men vet redan nu att det blir kejsarsnitt så jag kommer att hänga i januari-gruppen också. Har inga gravidsymtom ännu.
  3. Bebisbus
    #2
    Grattis! Roligt med en fyra. Själv väntar jag trean och tycker det är lite läskigt. Mina barn är 4 och 7 år. Hur gamla är dina?
  4. 2
    Grattis! Roligt med en fyra. Själv väntar jag trean och tycker det är lite läskigt. Mina barn är 4 och 7 år. Hur gamla är dina?
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Hej zukits!
    Ditt inlägg låg överst när jag tittade in via telefonen så jag var tvungen att säga hej och grattis! Så härligt med en fyra!

    Hoppas allt är bra med er! Jag hänger i ank september och väntar vår lilla trea, jag är i vecka 28 nu och börjar äntligen se ljuset i tunneln.
  6. 3
    Hej zukits!
    Ditt inlägg låg överst när jag tittade in via telefonen så jag var tvungen att säga hej och grattis! Så härligt med en fyra!

    Hoppas allt är bra med er! Jag hänger i ank september och väntar vår lilla trea, jag är i vecka 28 nu och börjar äntligen se ljuset i tunneln.
  7. Grantopp
    #4
    Grattis! Vad roligt :-) Hoppas jag också får en plus om sisådär 10 dagar.
  8. 4
    Grattis! Vad roligt :-) Hoppas jag också får en plus om sisådär 10 dagar.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Nej men hej Frk M! Tack för grattis och detsamma till dig! Vad skönt att ha passerat över halva graviditeten. Jag trodde jag var färdig med bebisar, men sen satte värsta bebissuget in....

    Allt är bra med oss. Funderar lite på när vi ska berätta för barnen

    Ha det så bra!
  10. 5
    Nej men hej Frk M! Tack för grattis och detsamma till dig! Vad skönt att ha passerat över halva graviditeten. Jag trodde jag var färdig med bebisar, men sen satte värsta bebissuget in....

    Allt är bra med oss. Funderar lite på när vi ska berätta för barnen

    Ha det så bra!
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Citat Ursprungligen postat av Bebisbus Visa inlägg
    Grattis! Roligt med en fyra. Själv väntar jag trean och tycker det är lite läskigt. Mina barn är 4 och 7 år. Hur gamla är dina?
    Mina är födda 04,07 och tidig 10a. Jag tycker också det är lite läskigt. Man vet vad man har men inte vad man får och hur det kommer att bli.
  12. 6
    Citat Ursprungligen postat av Bebisbus Visa inlägg
    Grattis! Roligt med en fyra. Själv väntar jag trean och tycker det är lite läskigt. Mina barn är 4 och 7 år. Hur gamla är dina?
    Mina är födda 04,07 och tidig 10a. Jag tycker också det är lite läskigt. Man vet vad man har men inte vad man får och hur det kommer att bli.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Citat Ursprungligen postat av Grantopp Visa inlägg
    Grattis! Vad roligt :-) Hoppas jag också får en plus om sisådär 10 dagar.
    Tack! Ska hålla tummarna för ett plus!! Hur länge har ni försökt?
  14. 7
    Citat Ursprungligen postat av Grantopp Visa inlägg
    Grattis! Vad roligt :-) Hoppas jag också får en plus om sisådär 10 dagar.
    Tack! Ska hålla tummarna för ett plus!! Hur länge har ni försökt?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar