Det var ett lite pyre i magen :)
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    Det var ett lite pyre i magen :)

    Har nu varit och kikat på lilla pyret i magen. Hen var aktiv och sparkade med benen och vinkade med armarna Allt så bra ut så nu är det bara att vänta en vecka på svaret. Beräknat datum blev Lucia
  2. 1
    Det var ett lite pyre i magen :) Har nu varit och kikat på lilla pyret i magen. Hen var aktiv och sparkade med benen och vinkade med armarna Allt så bra ut så nu är det bara att vänta en vecka på svaret. Beräknat datum blev Lucia
  3. Medlem sedan
    Sep 2010
    #2
    Grattis, vad härligt!

    Jag ska göra kuben nästa fredag den 14/6 och är redan jätte nervös, inte för resultatet utan snarare för om den lilla lever eller inte. Det är bara att vänta och se.

    Nu kan ni njuta i fulla drag att den lilla var full av liv
  4. 2
    Grattis, vad härligt!

    Jag ska göra kuben nästa fredag den 14/6 och är redan jätte nervös, inte för resultatet utan snarare för om den lilla lever eller inte. Det är bara att vänta och se.

    Nu kan ni njuta i fulla drag att den lilla var full av liv
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Underbart :-)! Visst såg man mycket? Jag tyckte det blev så mkt verkligare. Har haft svårt att ta in denna graviditet rent mentalt före KUB- testet.

    Trevlig helg!
  6. 3
    Underbart :-)! Visst såg man mycket? Jag tyckte det blev så mkt verkligare. Har haft svårt att ta in denna graviditet rent mentalt före KUB- testet.

    Trevlig helg!
  7. Tredje gången gillt
    #4
    Ett litet pyre - visst är det härligt när man får se det, även om vi redan innan vetat att det ska vara ett litet. Oj, vilken konstig mening jag fick till där :-)
  8. 4
    Ett litet pyre - visst är det härligt när man får se det, även om vi redan innan vetat att det ska vara ett litet. Oj, vilken konstig mening jag fick till där :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar