missfall...
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Sep 2011
    #1

    missfall...

    Blödningarna tilltog under natten tillsammans med mensliknande smärta i magen. Hade kontakt med rådgivningen vid två tillfällen under natten som rekommenderade mig att avvakta till morgonen. Vi åkte in nu på fm och fick det bekräftat...Det var missfall för vår del känns extremt tomt... lämnar nu denna grupp och önskar er all lycka till på er fortsatta resa! Kramar
    Frida
  2. 1
    missfall... Blödningarna tilltog under natten tillsammans med mensliknande smärta i magen. Hade kontakt med rådgivningen vid två tillfällen under natten som rekommenderade mig att avvakta till morgonen. Vi åkte in nu på fm och fick det bekräftat...Det var missfall för vår del känns extremt tomt... lämnar nu denna grupp och önskar er all lycka till på er fortsatta resa! Kramar
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Jag är så ledsen för er skull.

    Många många kramar
  4. 2
    Jag är så ledsen för er skull.

    Många många kramar
  5. Tredje gången gillt
    #3
    Jag önskar att ni hade fått slippa detta, och har ingen tröst att ge eller visa ord, men hoppas att ni snart får nytt plus och får njuta av en liten under 2014. All lycka till er!
  6. 3
    Jag önskar att ni hade fått slippa detta, och har ingen tröst att ge eller visa ord, men hoppas att ni snart får nytt plus och får njuta av en liten under 2014. All lycka till er!
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Åh nej så tråkigt. Önskar er all lycka i framtiden. Många kramar!
  8. 4
    Åh nej så tråkigt. Önskar er all lycka i framtiden. Många kramar!
  9. Medlem sedan
    Jun 2011
    #5
    Men fy vad tråkigt... vet inte vad jag ska skriva, inga ord tröstar i denna stund... jag är jätteledsen för er skull... önskar er all lycka i framtiden... KRAAAAM!!
  10. 5
    Men fy vad tråkigt... vet inte vad jag ska skriva, inga ord tröstar i denna stund... jag är jätteledsen för er skull... önskar er all lycka i framtiden... KRAAAAM!!
  11. Medlem sedan
    Apr 2013
    #6
    Usch va tråkigt! Skickar varma styrkekramar <3
  12. 6
    Usch va tråkigt! Skickar varma styrkekramar <3
  13. Medlem sedan
    Sep 2012
    #7
    Finns inget att säga för att göra det lättare för er Hoppas på ett snabbt plus för er när ni är redo igen.
    Ta hand om er.
  14. 7
    Finns inget att säga för att göra det lättare för er Hoppas på ett snabbt plus för er när ni är redo igen.
    Ta hand om er.
  15. Medlem sedan
    Jun 2011
    #8
    Åh. Jag är hemskt, hemskt ledsen för er skull.
    Varma, stora styrkekramar❤
  16. 8
    Åh. Jag är hemskt, hemskt ledsen för er skull.
    Varma, stora styrkekramar❤
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar