Jag är inte bara tjock :-/
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Jag är inte bara tjock :-/

    Jag är rund oxå....Det är helt sjukt....
    Det var såhär förra grav oxå, men detta slår nog ändå det mesta jag varit med om...
    Ok, som sagt så är jag definitivt inte den smalaste människan, men det här är liksom redan bebismage delux :-/
    Det är helt galet :-/ :-)
    Alexandra 20081211 o Josephine 20100613
    Våra små O-djur - http://smaodjur.blogspot.com/

    FB; Kristina Kicki Karlsen
  2. 1
    Jag är inte bara tjock :-/ Jag är rund oxå....Det är helt sjukt....
    Det var såhär förra grav oxå, men detta slår nog ändå det mesta jag varit med om...
    Ok, som sagt så är jag definitivt inte den smalaste människan, men det här är liksom redan bebismage delux :-/
    Det är helt galet :-/ :-)
  3. Trean 2014
    #2
    Tänk vad olika det kan vara!
    På mig syns det inget alls! Eventuellt lite svullen vissa kvällar. Men jag är ganska lång också (180 cm), vilket nog gör att det tar längre tid innan kulan börjar synas. Med första var det ingen som vågade fråga innan jag var i vecka 20. Den här gången kommer jag tillbaka till jobbet efter semestern i vecka 20, får se om någon upptäcker något då .
  4. 2
    Tänk vad olika det kan vara!
    På mig syns det inget alls! Eventuellt lite svullen vissa kvällar. Men jag är ganska lång också (180 cm), vilket nog gör att det tar längre tid innan kulan börjar synas. Med första var det ingen som vågade fråga innan jag var i vecka 20. Den här gången kommer jag tillbaka till jobbet efter semestern i vecka 20, får se om någon upptäcker något då .
  5. Medlem sedan
    Apr 2011
    #3
    Min mage är också jättesvår att dölja nu... Men framförallt är det för att jag har gått upp ganska många kilo i vikt. Så var det med förra graviditeten också. För att hantera illamåendet måste jag äta ganska mycket och ofta (jag avskyr det verkligen, och jag kan ju inte njuta av maten som i vanliga fall...) och det gör att jag går upp mycket i vikt i början. Det ser nog ut som jag är i 6:e mnd nu, minst... :-( Det är inte så kul. Men förra gången planade viktökningen efter att värsta illamåendet lagt sig och jag kunde äta normalt igen. Då fick jag mer en tydlig bebismage och inte bara en tjock mage som jag har nu. Längtar till det!! Längtar överhuvudtaget till att komma förbi vecka 12, då allt känns lite mer säkert och jag kan berätta öppet för alla.
  6. 3
    Min mage är också jättesvår att dölja nu... Men framförallt är det för att jag har gått upp ganska många kilo i vikt. Så var det med förra graviditeten också. För att hantera illamåendet måste jag äta ganska mycket och ofta (jag avskyr det verkligen, och jag kan ju inte njuta av maten som i vanliga fall...) och det gör att jag går upp mycket i vikt i början. Det ser nog ut som jag är i 6:e mnd nu, minst... :-( Det är inte så kul. Men förra gången planade viktökningen efter att värsta illamåendet lagt sig och jag kunde äta normalt igen. Då fick jag mer en tydlig bebismage och inte bara en tjock mage som jag har nu. Längtar till det!! Längtar överhuvudtaget till att komma förbi vecka 12, då allt känns lite mer säkert och jag kan berätta öppet för alla.
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Tänkte berätta för chefen imorron på yppföljningssamtal...
    Annars lär hon, efter mina 4 veckor hemma o sen sina egna 4 veckor få CHOCK 😊

    Det är ju lite känsligt att säga fel så folk väntar väl helst ☺
  8. 4
    Tänkte berätta för chefen imorron på yppföljningssamtal...
    Annars lär hon, efter mina 4 veckor hemma o sen sina egna 4 veckor få CHOCK 😊

    Det är ju lite känsligt att säga fel så folk väntar väl helst ☺
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Ja visst längtar man ❤
    Mest av allt längtar jag just nu till att illamåendet ska släppa...
    Är sååå trött på havregryn, gröt o knäcke med ost...
    Ikväll får det bära eller brista...
    Jag är sååååå sugen på hamburgare med rå lök o dressing 😁
    Antingen går det jättebra, eller så går det åt skogen, har iaf fått smaka något som smakar 😊
    Imorron på jobbet blir det väl salta kex o cola som gäller 😜
    Hoppas ditt illamående snart blir bättre med
  10. 5
    Ja visst längtar man ❤
    Mest av allt längtar jag just nu till att illamåendet ska släppa...
    Är sååå trött på havregryn, gröt o knäcke med ost...
    Ikväll får det bära eller brista...
    Jag är sååååå sugen på hamburgare med rå lök o dressing 😁
    Antingen går det jättebra, eller så går det åt skogen, har iaf fått smaka något som smakar 😊
    Imorron på jobbet blir det väl salta kex o cola som gäller 😜
    Hoppas ditt illamående snart blir bättre med
  11. Medlem sedan
    Mar 2011
    #6
    haha åh jag håller med, jag är nästan lika stor nu i v10 som jag var i v22 förra gången, sjukt! men de sägs att andra gången syns det på magen från samma sekund man plussar på provet, ligger kanske något i det?
  12. 6
    haha åh jag håller med, jag är nästan lika stor nu i v10 som jag var i v22 förra gången, sjukt! men de sägs att andra gången syns det på magen från samma sekund man plussar på provet, ligger kanske något i det?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar