Babyväska
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Babyväska

    Hur många av er har packat bbväskan?
    Hur har ni packat den?
    Om inte, när ca kommer den stå i hallen och vänta?

    Jag har packat knoddens saker i nya skötväskan som hänger så fint på vagnen väntar lite med min väska, känns så långt borta och vill helst inte ha dubbletter av allting redan nu. I November kommer allt stå helt klart i bilen så det bara är att åka in.
  2. 1
    Babyväska Hur många av er har packat bbväskan?
    Hur har ni packat den?
    Om inte, när ca kommer den stå i hallen och vänta?

    Jag har packat knoddens saker i nya skötväskan som hänger så fint på vagnen väntar lite med min väska, känns så långt borta och vill helst inte ha dubbletter av allting redan nu. I November kommer allt stå helt klart i bilen så det bara är att åka in.
  3. Medlem sedan
    Sep 2010
    #2
    Oj, det va tidigt. Så långt har jag inte ens tänkt ännu.
    Misstänker att jag packar den två-tre veckor innan bf.
  4. 2
    Oj, det va tidigt. Så långt har jag inte ens tänkt ännu.
    Misstänker att jag packar den två-tre veckor innan bf.
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Oj du ligger way långt före mig ;-) och då är jag den som brukar planera och verkligen ligga i fas med det mesta. Väskan packas nog kanske i oktober (tidigast).

    Efter RUL så kommer jag nog kanske börja köpa kläder, titta efter vagn osv. Mysigt att planera men jag vågar inte riktigt riktigt än men om en månad då ;-)
  6. 3
    Oj du ligger way långt före mig ;-) och då är jag den som brukar planera och verkligen ligga i fas med det mesta. Väskan packas nog kanske i oktober (tidigast).

    Efter RUL så kommer jag nog kanske börja köpa kläder, titta efter vagn osv. Mysigt att planera men jag vågar inte riktigt riktigt än men om en månad då ;-)
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Wow, vilken framförhållning! Jag har inte tänkt så mycket längre än att det är skönt att vi har så mycket bebisgrejer redan-men dubbelvagn behövs!
    Jag packar nog någon vecka innan bf- och glömmer inte hårsnoddar och lypsyl
  8. 4
    Wow, vilken framförhållning! Jag har inte tänkt så mycket längre än att det är skönt att vi har så mycket bebisgrejer redan-men dubbelvagn behövs!
    Jag packar nog någon vecka innan bf- och glömmer inte hårsnoddar och lypsyl
  9. Medlem sedan
    Dec 2011
    #5
    Tycker personligen vaselin är bättre när man ska ha barn, lepsyl blir lägger sig som små klumpar på insidan munnen.
    Är nog lite tidig men tror jag vill vara förberedd ifall h*n kommer för tidigt. Sen gillar jag att shoppa så kan lika gärna shoppa nått "nyttigt" hihi
    Ska beställa nya(ste) vagnen om en månad, lill*ns singelvagn står redan bäddad och klar, ena syskonvagnen likaså, använder fortfarande den andra.
    Har dock bara funderat över vilken säng det ska bli
  10. 5
    Tycker personligen vaselin är bättre när man ska ha barn, lepsyl blir lägger sig som små klumpar på insidan munnen.
    Är nog lite tidig men tror jag vill vara förberedd ifall h*n kommer för tidigt. Sen gillar jag att shoppa så kan lika gärna shoppa nått "nyttigt" hihi
    Ska beställa nya(ste) vagnen om en månad, lill*ns singelvagn står redan bäddad och klar, ena syskonvagnen likaså, använder fortfarande den andra.
    Har dock bara funderat över vilken säng det ska bli
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar