Här kommer en till! ;)
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Sep 2011
    #1

    Här kommer en till! ;)

    Kunde inte hålla mig efter jobbet idag; var bara tvungen att testa mig.
    Kontrollstrecket blev jättetydligt och sen tyckte jag inte att så mycket mer hände. MEN när jag vänder mig om och tittar ned på teststickan igen så ser jag TVÅ streck. Det är ljusare än kontrollstrecket, men fortfarande ett tydligt streck. Så jag antar att jag är gravid; känner mig ju lite småkonstig också.

    Tester igen om några dagar, bara för att vara på den säkra sidan. Hi hi hi
  2. 1
    Här kommer en till! ;) Kunde inte hålla mig efter jobbet idag; var bara tvungen att testa mig.
    Kontrollstrecket blev jättetydligt och sen tyckte jag inte att så mycket mer hände. MEN när jag vänder mig om och tittar ned på teststickan igen så ser jag TVÅ streck. Det är ljusare än kontrollstrecket, men fortfarande ett tydligt streck. Så jag antar att jag är gravid; känner mig ju lite småkonstig också.

    Tester igen om några dagar, bara för att vara på den säkra sidan. Hi hi hi
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Grattis, vad härligt! Jag har testat säkert sju gånger, haha! (jag Köpte ett tjugopack (!) tester som jaginte lärhinna göra av med :-P Och så är det så roligt att testa positivt!
  4. 2
    Grattis, vad härligt! Jag har testat säkert sju gånger, haha! (jag Köpte ett tjugopack (!) tester som jaginte lärhinna göra av med :-P Och så är det så roligt att testa positivt!
  5. Grantopp
    #3
    Ett streck är ett streck, svagt eller ej :-)

    Stort grattis!
  6. 3
    Ett streck är ett streck, svagt eller ej :-)

    Stort grattis!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Grattis! Vad roligt!
  8. 4
    Grattis! Vad roligt!
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Tack! Tack!

    Är så glad!!! Clear Blue "Pregnant 2-3 weeks"
  10. 5
    Tack! Tack!

    Är så glad!!! Clear Blue "Pregnant 2-3 weeks"
  11. Medlem sedan
    Jun 2013
    #6
    GRATTIS jag plussade förra veckan, beräknat den 10/2 Har du testat dig igen EA?
  12. 6
    GRATTIS jag plussade förra veckan, beräknat den 10/2 Har du testat dig igen EA?
  13. Medlem sedan
    Sep 2011
    #7
    Grattis! Grattis!
    Inte sen efter Clearblue-testet - nu är jag inte osäker längre.
  14. 7
    Grattis! Grattis!
    Inte sen efter Clearblue-testet - nu är jag inte osäker längre.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar