vårdnadstvist, Arne Wiren?
Vårdnad - gemensam/enskild
  1. Anonym
    #1

    vårdnadstvist, Arne Wiren?

    Jag har precis fått hem en stämning från mitt barns far om gemensam vårdnad, jag har ensam vårdnad sen barnet föddes. Han använder Arne Wiren som juridiskt ombud. Är det någon som har någon erfarenhet av honom?
    Vore väldigt tacksam för svar!
  2. 1
    vårdnadstvist, Arne Wiren? Jag har precis fått hem en stämning från mitt barns far om gemensam vårdnad, jag har ensam vårdnad sen barnet föddes. Han använder Arne Wiren som juridiskt ombud. Är det någon som har någon erfarenhet av honom?
    Vore väldigt tacksam för svar!
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2
    Googla man på honom så kan man ju läsa både positiva och negativa saker om honom.
  4. 2
    Googla man på honom så kan man ju läsa både positiva och negativa saker om honom.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Beroende på om den som anlitade honom ansåg sig vinna eller förlora kanske?
  6. 3
    Beroende på om den som anlitade honom ansåg sig vinna eller förlora kanske?
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4
    Faktiskt inte! En man gav mycket negativ kritik då han tyckte att Arne tog upp massa statistik men inte lämnade ut sina källor Jag uppfattade inte att denne man hade anlitat Arne.
  8. 4
    Faktiskt inte! En man gav mycket negativ kritik då han tyckte att Arne tog upp massa statistik men inte lämnade ut sina källor Jag uppfattade inte att denne man hade anlitat Arne.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar