Ni som har plussat..
Februaribarn 2014
  1. Grantopp
    #1

    Ni som har plussat..

    När i cykeln plussade ni? Var det vid beräknad mens eller till och med före? :-)

    Nyfiken på när jag ska våga mig på ett test...
  2. 1
    Ni som har plussat.. När i cykeln plussade ni? Var det vid beräknad mens eller till och med före? :-)

    Nyfiken på när jag ska våga mig på ett test...
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Jag plussade 2 dagar över. Hur många dagar har du kvar?
  4. 2
    Jag plussade 2 dagar över. Hur många dagar har du kvar?
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Jag plussade en dag innan BIM, men min mens är oregelbunden med lång cykel. 36-47 dagar och jag plussade på dag 39 (brukar räkna på 40 dgr)
  6. 3
    Jag plussade en dag innan BIM, men min mens är oregelbunden med lång cykel. 36-47 dagar och jag plussade på dag 39 (brukar räkna på 40 dgr)
  7. Medlem sedan
    Apr 2013
    #4
    Min cykel var lite kortare än vanligt de sista två månaderna med p-piller och månaden efter var den 26 dagar (brukar ligga kring 28). Jag plussade på dag 25.
  8. 4
    Min cykel var lite kortare än vanligt de sista två månaderna med p-piller och månaden efter var den 26 dagar (brukar ligga kring 28). Jag plussade på dag 25.
  9. Medlem sedan
    Jun 2013
    #5
    Jag plussade 4 dagar innan beräknad mens!
  10. 5
    Jag plussade 4 dagar innan beräknad mens!
  11. Medlem sedan
    Sep 2011
    #6
    Jag plussade 4 dagar innan BIM.
  12. 6
    Jag plussade 4 dagar innan BIM.
  13. Medlem sedan
    Jun 2011
    #7
    Jag har ganska oregelbunden mens, men testade negativt i en vecka efter att jag tyckte mensen borde ha kommit. Sen kom plusset! Så testa du, det är kul tycker jag, men är det negativt behöver det inte betyda att det inte finns något där!
  14. 7
    Jag har ganska oregelbunden mens, men testade negativt i en vecka efter att jag tyckte mensen borde ha kommit. Sen kom plusset! Så testa du, det är kul tycker jag, men är det negativt behöver det inte betyda att det inte finns något där!
  15. Grantopp
    #8
    5 dagar kvar :-))
  16. 8
    5 dagar kvar :-))
  17. Grantopp
    #9
    Plussade precis. 4 dagar före beräknad mens idag och det var svaaaagt men nog fanns där ett streck. Viss skräckblandad förtjusning. Väntar nummer 4.
  18. 9
    Plussade precis. 4 dagar före beräknad mens idag och det var svaaaagt men nog fanns där ett streck. Viss skräckblandad förtjusning. Väntar nummer 4.
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Grattis Grantopp! Kul med en till som väntar nummer 4 ;-)
  20. 10
    Grattis Grantopp! Kul med en till som väntar nummer 4 ;-)
  21. Grantopp
    #11
    Tack! :-)

    Det är lite blandade känslor. Vi skulle inte ha fler barn. Har tom pratat om sterilisiering. Men uppenbarligen skulle någon komma till oss först :-)
  22. 11
    Tack! :-)

    Det är lite blandade känslor. Vi skulle inte ha fler barn. Har tom pratat om sterilisiering. Men uppenbarligen skulle någon komma till oss först :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar