Ska bli bättre på att skriva :)
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Sep 2010
    #1

    Ska bli bättre på att skriva :)

    Har varit så dålig på att skriva men är inne och läser varje dag. På fredag är det dax för kub-test och jag hoppas att jag kan slappna av efter det, om allt nu ser bra ut. Efter kub-testet ska jag till spec.mödravården vilket känns riktigt skönt. Jag kommer att få antibiotika i förebyggande syfte (pga sent missfall i v19 förra året).

    Mitt illamående har i stort sett gått över men tröttheten är fortfarande kvar. Ser fram emot semestern som börjar nästa torsdag och ser fram emot att få sova lite mer
  2. 1
    Ska bli bättre på att skriva :) Har varit så dålig på att skriva men är inne och läser varje dag. På fredag är det dax för kub-test och jag hoppas att jag kan slappna av efter det, om allt nu ser bra ut. Efter kub-testet ska jag till spec.mödravården vilket känns riktigt skönt. Jag kommer att få antibiotika i förebyggande syfte (pga sent missfall i v19 förra året).

    Mitt illamående har i stort sett gått över men tröttheten är fortfarande kvar. Ser fram emot semestern som börjar nästa torsdag och ser fram emot att få sova lite mer
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Skönt att slippa illamåendet.

    Vad roligt att se liten på fredag.
  4. 2
    Skönt att slippa illamåendet.

    Vad roligt att se liten på fredag.
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Kul att få se det lilla livet, jag håller tummarna för att allt ser bra ut på fredag :-) Får samtidigt passa på att önska dig en härlig semester! Det lät ju härligt, det hade ju inte varit heeeelt fel med lite semester... :-)
  6. 3
    Kul att få se det lilla livet, jag håller tummarna för att allt ser bra ut på fredag :-) Får samtidigt passa på att önska dig en härlig semester! Det lät ju härligt, det hade ju inte varit heeeelt fel med lite semester... :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar