Första rörelserna
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Första rörelserna

    blir mer och mer säker att jag har fått känna de första rörelserna - svagt svagt. Hade jag inte varit gravid innan hade jag nog inte förstått att det är det. Men det kan inte vara något annat just där jag känner detta.
    Första gången var nog i lördags och då var jag i v. 13+2...
    Någon mer som har känt något?
  2. 1
    Första rörelserna blir mer och mer säker att jag har fått känna de första rörelserna - svagt svagt. Hade jag inte varit gravid innan hade jag nog inte förstått att det är det. Men det kan inte vara något annat just där jag känner detta.
    Första gången var nog i lördags och då var jag i v. 13+2...
    Någon mer som har känt något?
  3. Medlem sedan
    Apr 2013
    #2
    Jag är idag i vecka 12+5 så jag har trott att jag bara inbillar mig, men efter att ha vart på ytterligare ett UL igår så vet jag att det finns möjlighet att det är lilla Myran som känns. =)
    Läkaren fick det nämligen till 13+3 igår p.g.a att den är så "stor". Dock inget ändrat datum förrän RUL.
    Så ja, som svar på din fråga så är jag ganska säker på att det är Myran som fladdrar till ibland. =)
  4. 2
    Jag är idag i vecka 12+5 så jag har trott att jag bara inbillar mig, men efter att ha vart på ytterligare ett UL igår så vet jag att det finns möjlighet att det är lilla Myran som känns. =)
    Läkaren fick det nämligen till 13+3 igår p.g.a att den är så "stor". Dock inget ändrat datum förrän RUL.
    Så ja, som svar på din fråga så är jag ganska säker på att det är Myran som fladdrar till ibland. =)
  5. Medlem sedan
    Jun 2013
    #3
    jag var i v 16 när jag började känna sparkar
  6. 3
    jag var i v 16 när jag började känna sparkar
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Haha vad lustigt, jag tyckte också att jag kände någonting nu ikväll och när jag berättade det för min sambo så sa han att det var bara gas ;-) men nu när jag har läst era inlägg så är jag övertygad om att det var den lille/lilla jag kände :-) Jag är i vecka 16 nu. Så mysigt... :-)
  8. 4
    Haha vad lustigt, jag tyckte också att jag kände någonting nu ikväll och när jag berättade det för min sambo så sa han att det var bara gas ;-) men nu när jag har läst era inlägg så är jag övertygad om att det var den lille/lilla jag kände :-) Jag är i vecka 16 nu. Så mysigt... :-)
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Åh vad roligt! Jag är avundsjuk Förra gången hade jag moderkakan i framvägg och kände sent så jag hoppas få uppleva det lite tidigare den här gången.
  10. 5
    Åh vad roligt! Jag är avundsjuk Förra gången hade jag moderkakan i framvägg och kände sent så jag hoppas få uppleva det lite tidigare den här gången.
  11. Medlem sedan
    Dec 2011
    #6
    Har oxå kännt små små puffar, varit lite tveksam innan men nu är det på riktigt ♥♡♥ imorgon blir det bm, hoppas man får sig en kik
  12. 6
    Har oxå kännt små små puffar, varit lite tveksam innan men nu är det på riktigt ♥♡♥ imorgon blir det bm, hoppas man får sig en kik
  13. Tredje gången gillt
    #7
    Garanterat!!
    Tyckte att jag kände mycket "puffande" förra veckan, men ingenting mer sen men jag är ändå säker på att det var Loppan som busade.
  14. 7
    Garanterat!!
    Tyckte att jag kände mycket "puffande" förra veckan, men ingenting mer sen men jag är ändå säker på att det var Loppan som busade.
  15. Medlem sedan
    Jul 2002
    #8
    Härligt att det är flera som har känt något. Jag känner lite varje dag - svagt men ändå så går det inte att ta fel :-)
  16. 8
    Härligt att det är flera som har känt något. Jag känner lite varje dag - svagt men ändå så går det inte att ta fel :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar