Ramlar raklång
_1207 Julibarn
  1. Anonym
    #1

    Ramlar raklång

    Har ni några tips på hur man kan lära sitt barn att ta emot sig när hen ramlar? Det är en som ramlar raklång och inte skjuter bak rumpan eller tar emot sig. Kan man hjälpa dem på något vis att lära dem att ta emot sig?
  2. 1
    Ramlar raklång Har ni några tips på hur man kan lära sitt barn att ta emot sig när hen ramlar? Det är en som ramlar raklång och inte skjuter bak rumpan eller tar emot sig. Kan man hjälpa dem på något vis att lära dem att ta emot sig?
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2

    hej

    Tyvärr är det så att barn i den här åldern inte har reflexen att ta emot sig ännu, den kommer att utvecklas successivt, man kan bara vänta och passa på de så att de inte slår sig.
  4. 2
    hej Tyvärr är det så att barn i den här åldern inte har reflexen att ta emot sig ännu, den kommer att utvecklas successivt, man kan bara vänta och passa på de så att de inte slår sig.
  5. Medlem sedan
    Nov 2011
    #3
    Okej. Ja, jag har som inget att jämföra med. Min kille tar emot sig eller sätter sig bak på rumpan om han känner att han tappar balansen. Medan kompisens dotter bara faller raklång, såväl framåt som bakåt och de är lika gamla.
  6. 3
    Okej. Ja, jag har som inget att jämföra med. Min kille tar emot sig eller sätter sig bak på rumpan om han känner att han tappar balansen. Medan kompisens dotter bara faller raklång, såväl framåt som bakåt och de är lika gamla.
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    Har också en kille som tar mot med någo hand eller hukar sig på rumpan när han faller.
    Utom när han är jättetrött och ramlar hela tiden. Jag har lagt ut mattor, täcken å mjukt då om han inte kan vara hos mig den stunden. Och försöker göra det intressant att stanna där (för han vandrar ju iväg nu för tiden...)
  8. 4
    Har också en kille som tar mot med någo hand eller hukar sig på rumpan när han faller.
    Utom när han är jättetrött och ramlar hela tiden. Jag har lagt ut mattor, täcken å mjukt då om han inte kan vara hos mig den stunden. Och försöker göra det intressant att stanna där (för han vandrar ju iväg nu för tiden...)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar