Svettigt
Mammasnack
  1. Anonym
    #1

    Svettigt

    Har kommit en bit över 40-årsstrecket och känner att kroppen förändrats mycket på sista tiden. Gråa hårstrån blir fler och fler, rynkorna blir djupare, hyn torrare, kroppen lite tjockare... Nu har jag upptäkt ännu ett ålderstecken; svettningar. Jag har inte svettats så mycket tidigare och om jag varit länge ute i solen och svettats så har svetten inte luktat illa. På sista tiden räcker det att jag är i solen en stund eller anstränger mig så svettas jag och svettet luktar annorlunda, ingen god doft precis... Är det någon som har tips för att känna sig fräsch? Bra deodorant? Fräsch doft på parfym/lotion? Finns det något dunderpiller mot hormonförändringar?
  2. 1
    Svettigt Har kommit en bit över 40-årsstrecket och känner att kroppen förändrats mycket på sista tiden. Gråa hårstrån blir fler och fler, rynkorna blir djupare, hyn torrare, kroppen lite tjockare... Nu har jag upptäkt ännu ett ålderstecken; svettningar. Jag har inte svettats så mycket tidigare och om jag varit länge ute i solen och svettats så har svetten inte luktat illa. På sista tiden räcker det att jag är i solen en stund eller anstränger mig så svettas jag och svettet luktar annorlunda, ingen god doft precis... Är det någon som har tips för att känna sig fräsch? Bra deodorant? Fräsch doft på parfym/lotion? Finns det något dunderpiller mot hormonförändringar?
  3. Medlem sedan
    Jun 2013
    #2
    köp absolut torr på apoteket. funkar bra på mig.
  4. 2
    köp absolut torr på apoteket. funkar bra på mig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar