Snart...
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    Snart...

    Nu borde det snart börja ploppa ut lite julibebisar! 1 har ju redan kommit men har det kommit fler?
    Själv får jag vänta 5 veckor till och det gör inget om jag går över heller..=)

    Vi får ta och knåpa ihopa en födelselista.. eller kopiera från juni-gruppen =)
    "Mors stolthet, Fars glädje" (Walter Scott)
  2. 1
    Snart... Nu borde det snart börja ploppa ut lite julibebisar! 1 har ju redan kommit men har det kommit fler?
    Själv får jag vänta 5 veckor till och det gör inget om jag går över heller..=)

    Vi får ta och knåpa ihopa en födelselista.. eller kopiera från juni-gruppen =)
  3. Medlem sedan
    Jul 2012
    #2
    V.38 (37+0) här idag, så jag nu kan han komma när som helst. Jag hoppas han kommer snart, bara inte i helgen för då är jag bortrest! Men det är inte förrän nu det börjar bli "på riktigt" för mig, är två från föräldragruppen som fått sina bebisar nu också.
  4. 2
    V.38 (37+0) här idag, så jag nu kan han komma när som helst. Jag hoppas han kommer snart, bara inte i helgen för då är jag bortrest! Men det är inte förrän nu det börjar bli "på riktigt" för mig, är två från föräldragruppen som fått sina bebisar nu också.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Vecka 37+3 här. Less på detta nu. Bebis får gärna komma närsomhelst nu för min del.
  6. 3
    Vecka 37+3 här. Less på detta nu. Bebis får gärna komma närsomhelst nu för min del.
  7. Medlem sedan
    Jan 2012
    #4
    37+0 här och är också galet trött på detta. Bebis får gärna ta och komma nu! Hehe. Någon mer än jag som känslostormarna har blivit värre på nu senaste? Bröt ihop totalt igår när jag fick reda på att hon kardashian hade fått sin igår "neeeej hon skulle ju ha efter oss!!" Och grät i typ en timme. Suck på mig själv......
  8. 4
    37+0 här och är också galet trött på detta. Bebis får gärna ta och komma nu! Hehe. Någon mer än jag som känslostormarna har blivit värre på nu senaste? Bröt ihop totalt igår när jag fick reda på att hon kardashian hade fått sin igår "neeeej hon skulle ju ha efter oss!!" Och grät i typ en timme. Suck på mig själv......
  9. Medlem sedan
    May 2011
    #5
    Har Kardashian redan fått??? Ja då fattas d väl bara att Prins William och Kates bebis oxå ploppar ut innan någon av oss. De skulle väl ha i slutet av juli?
  10. 5
    Har Kardashian redan fått??? Ja då fattas d väl bara att Prins William och Kates bebis oxå ploppar ut innan någon av oss. De skulle väl ha i slutet av juli?
  11. Medlem sedan
    Jan 2012
    #6
    Ja! :/ fem veckor för tidigt och allt. Ja men eller hur! Hade ju inte förvånat mig! :/ känns så segt att bara gå och vänta!
  12. 6
    Ja! :/ fem veckor för tidigt och allt. Ja men eller hur! Hade ju inte förvånat mig! :/ känns så segt att bara gå och vänta!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar