Så glad..
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Sep 2010
    #1

    Så glad..

    ..över att få se en levande liten loppa idag. Men guud va nervös jag var innan vi fick se hjärtat slå. Resultatet på kuben blev 1:2186 vilket känns bra. Vi blev tillbaka flyttade till den 25/12, jag hoppas att det inte blir en julklapp bara. Sen hade vi tid på spec.mödravården och fick träffa en underbar läkare. Hon tog en odling för att vara säker på att jag inte har någon infektion och så fick vi tid för ultraljud igen om två veckor. Ultraljudet om två veckor är bara för att vi ska vara lugna och få se lilla loppan igen, det känns jätte skönt. Nu ska jag försöka vara lugn och bara njuta av att vara gravid
    Nu ska jag krypa upp i soffan och mysa med min 2-åring.
    Hoppas alla mår bra och får en skön helg.
  2. 1
    Så glad.. ..över att få se en levande liten loppa idag. Men guud va nervös jag var innan vi fick se hjärtat slå. Resultatet på kuben blev 1:2186 vilket känns bra. Vi blev tillbaka flyttade till den 25/12, jag hoppas att det inte blir en julklapp bara. Sen hade vi tid på spec.mödravården och fick träffa en underbar läkare. Hon tog en odling för att vara säker på att jag inte har någon infektion och så fick vi tid för ultraljud igen om två veckor. Ultraljudet om två veckor är bara för att vi ska vara lugna och få se lilla loppan igen, det känns jätte skönt. Nu ska jag försöka vara lugn och bara njuta av att vara gravid
    Nu ska jag krypa upp i soffan och mysa med min 2-åring.
    Hoppas alla mår bra och får en skön helg.
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Härligt att det gick så bra!
  4. 2
    Härligt att det gick så bra!
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Det var verkligen jätteskönt.
    Hoppas tiden går fort nu för er tills det är dax för kub:en.

    Jag vet att det är svårt men försök att njuta
  6. 3
    Det var verkligen jätteskönt.
    Hoppas tiden går fort nu för er tills det är dax för kub:en.

    Jag vet att det är svårt men försök att njuta
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Vad skönt att du blir väl omhändertagen och att allt såg bra ut. Njut nu! Vi ska på KUB på onsdag och jag börjar bli ganska nervös nu.
  8. 4
    Vad skönt att du blir väl omhändertagen och att allt såg bra ut. Njut nu! Vi ska på KUB på onsdag och jag börjar bli ganska nervös nu.
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Underbart :-)
  10. 5
    Underbart :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar