Rul
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Rul

    Längtar tills rul, inte fått kika på min bebbe än, känna som typ alla här redan gjort det. Liiite fuskit kan jag tycka men men, bara att bita ihop, inte långt kvar, ska till BM på tisdag så får väl förhoppningsvis tid då.
    Någon som vet hur det är med semester på östra?
  2. 1
    Rul Längtar tills rul, inte fått kika på min bebbe än, känna som typ alla här redan gjort det. Liiite fuskit kan jag tycka men men, bara att bita ihop, inte långt kvar, ska till BM på tisdag så får väl förhoppningsvis tid då.
    Någon som vet hur det är med semester på östra?
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Någon som kommer ta reda på könet eller redan gjort det?
  4. 2
    Någon som kommer ta reda på könet eller redan gjort det?
  5. Medlem sedan
    Apr 2013
    #3
    Sambon är så nyfiken (och säker på att det är en pojke) så vi har bestämt oss för att kolla, om det nu syns. =)
  6. 3
    Sambon är så nyfiken (och säker på att det är en pojke) så vi har bestämt oss för att kolla, om det nu syns. =)
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Vi ska inte kolla den här gången. Med sonen tog vi reda på det så den här gången testar vi att inte veta
  8. 4
    Vi ska inte kolla den här gången. Med sonen tog vi reda på det så den här gången testar vi att inte veta
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Inte riktigt bestämt oss än. Jag har kollat med 2:an o 3:an. Det är kul att veta men såklart att inte veta också.
  10. 5
    Inte riktigt bestämt oss än. Jag har kollat med 2:an o 3:an. Det är kul att veta men såklart att inte veta också.
  11. Medlem sedan
    Dec 2011
    #6
    Med pojkarna viste vi inte, med dottern fick vi veta även om vi inte vill. Nu har vi/ jag inte bestämt mig. Roligare/spännande att inte veta, men praktiskt att veta oxå, men dom kan ju ha fel. Ska på läkarkontroll den 3dje så blir det rul efter det.
  12. 6
    Med pojkarna viste vi inte, med dottern fick vi veta även om vi inte vill. Nu har vi/ jag inte bestämt mig. Roligare/spännande att inte veta, men praktiskt att veta oxå, men dom kan ju ha fel. Ska på läkarkontroll den 3dje så blir det rul efter det.
  13. Medlem sedan
    Jun 2011
    #7
    Min sambo är också jättenyfiken och lyckades klura ut vad det var för kön på vårt första barn, fast vi sa till BM på UL att vi inte ville veta... Så denna gången har jag hotat honom med att han inte får följa med på UL om han tittar för mycket... ;-)
  14. 7
    Min sambo är också jättenyfiken och lyckades klura ut vad det var för kön på vårt första barn, fast vi sa till BM på UL att vi inte ville veta... Så denna gången har jag hotat honom med att han inte får följa med på UL om han tittar för mycket... ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar