en gång till
Missfall
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    en gång till

    Tror att mitt 4e mf precis har börjat. Kl är snart 2 på natten. Ska ringa gyn för att få en akut tid imorgon bitti för att få det bekräftat.... Hoppas att jag lyckas somna om nån timme.
  2. 1
    en gång till Tror att mitt 4e mf precis har börjat. Kl är snart 2 på natten. Ska ringa gyn för att få en akut tid imorgon bitti för att få det bekräftat.... Hoppas att jag lyckas somna om nån timme.
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Vul visade ett litet embryo med fin gulesäck och ett tickande hjärta. Än lever hoppet :-)
  4. 2
    Vul visade ett litet embryo med fin gulesäck och ett tickande hjärta. Än lever hoppet :-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Åh, vad skönt med ett lugnande besked! Hoppas det är ett starkt litet pyre som stannar tills h*n är färdig att komma ut & fortsätta växa och frodas på utsidan!!
  6. 3
    Åh, vad skönt med ett lugnande besked! Hoppas det är ett starkt litet pyre som stannar tills h*n är färdig att komma ut & fortsätta växa och frodas på utsidan!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar