Igångsättning
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Igångsättning

    Har varit på koll nu var 3:e dag för min graviditetshepatos. Det har varit jätteskönt att få bli kollad hela med jämna mellanrum. Var inne idag och det nya blodprovet visade att levervärdena var bättre än förra gången. Men det blir ändå igångsättning på måndag den 8:e för att chansen är större vid v 36 att den dör. Blev helt plötsligt lite nervös nu när man VET vilken dag det kommer bli. Ingen spontan som förra gången. Men så länge lillebror kommer ut frisk så är vi glada. Måste fixa det sista på listorna denna veckan.

    Hur går det för er andra? Det har varit lite tyst här inne det senaste. Många kanske har semester och passar på att njuta av lugnet före stormen. Har inte hört att det föds några än i gruppen, men de kanske det har?

    Hoppas ni andra har det bra med era magar.

    Kram
  2. 1
    Igångsättning Har varit på koll nu var 3:e dag för min graviditetshepatos. Det har varit jätteskönt att få bli kollad hela med jämna mellanrum. Var inne idag och det nya blodprovet visade att levervärdena var bättre än förra gången. Men det blir ändå igångsättning på måndag den 8:e för att chansen är större vid v 36 att den dör. Blev helt plötsligt lite nervös nu när man VET vilken dag det kommer bli. Ingen spontan som förra gången. Men så länge lillebror kommer ut frisk så är vi glada. Måste fixa det sista på listorna denna veckan.

    Hur går det för er andra? Det har varit lite tyst här inne det senaste. Många kanske har semester och passar på att njuta av lugnet före stormen. Har inte hört att det föds några än i gruppen, men de kanske det har?

    Hoppas ni andra har det bra med era magar.

    Kram
  3. Anonym
    #2
    Hejsan.
    Kan vara gott med ett datum kan jag tycka för då slipper man gå och pyssla ihop ett schema för vem som ev är hemma när de väl sätter igång. Går alltid över tiden det har jag gjort med de andra 3. Denna tycker jag dok att han/hon kan komma efter den 13 Juli. Men inte kul med Graviditetshepatos. Men de är super att de har kolla på dig och lillebror.
  4. 2
    Hejsan.
    Kan vara gott med ett datum kan jag tycka för då slipper man gå och pyssla ihop ett schema för vem som ev är hemma när de väl sätter igång. Går alltid över tiden det har jag gjort med de andra 3. Denna tycker jag dok att han/hon kan komma efter den 13 Juli. Men inte kul med Graviditetshepatos. Men de är super att de har kolla på dig och lillebror.
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Då blir ni kanske först i gruppen! Lycka till!
  6. 3
    Då blir ni kanske först i gruppen! Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Önskar jag också haft ett datum att se fram emot ;P MEn samtidigt lite spännande med att inte veta...
    Hade inte igångsättningen funkat så dåligt för mig förra gången (pga bajs i vattnet), så hade jag antagligen blivit igångsatt denna gången pga foglossningen. Men icke, jag får snällt vänta ;P
  8. 4
    Önskar jag också haft ett datum att se fram emot ;P MEn samtidigt lite spännande med att inte veta...
    Hade inte igångsättningen funkat så dåligt för mig förra gången (pga bajs i vattnet), så hade jag antagligen blivit igångsatt denna gången pga foglossningen. Men icke, jag får snällt vänta ;P
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar