ankomst 04/7/13
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2010
    #1

    ankomst 04/7/13

    Hej på er! Idag har jag beräknad födsel men inga värkar eller andra tecken har känts av haha hur går det för er? Kram
  2. 1
    ankomst 04/7/13 Hej på er! Idag har jag beräknad födsel men inga värkar eller andra tecken har känts av haha hur går det för er? Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2012
    #2
    Har en bit kvar har bf 26/7. Har förhöjt blodtryck så går på regelbundna kontroller för det men inget protein i urinen. Mår bra för övrigt men det börjar bli lite tungt.
  4. 2
    Har en bit kvar har bf 26/7. Har förhöjt blodtryck så går på regelbundna kontroller för det men inget protein i urinen. Mår bra för övrigt men det börjar bli lite tungt.
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    Har också BF idag, har inte heller några värkar eller så, bara lite molande värk, typ mensvärk, i magen till och från. Springer på toa titt som tätt men inte men än så. Men hoppas på att mini tittar ut snart för jag har tröttnat på det här för längesen!
  6. 3
    Har också BF idag, har inte heller några värkar eller så, bara lite molande värk, typ mensvärk, i magen till och från. Springer på toa titt som tätt men inte men än så. Men hoppas på att mini tittar ut snart för jag har tröttnat på det här för längesen!
  7. Medlem sedan
    Jan 2012
    #4
    Bf imorgon och känner inte av något speciellt heller. Molvärk och mår allmänt "konstigt". Är också grymt trött på detta, vill träffa vårt barn nu och ha min kropp tillbaka.... Haha
  8. 4
    Bf imorgon och känner inte av något speciellt heller. Molvärk och mår allmänt "konstigt". Är också grymt trött på detta, vill träffa vårt barn nu och ha min kropp tillbaka.... Haha
  9. Medlem sedan
    Jun 2011
    #5
    Åh, vill också ha BF nu! Har dock BF 29 juli, så jag får väl vänta lite till. Ska bli så skön att få kroppen tillbaka, slippa foglossningen och kunna leka med dottern igen
  10. 5
    Åh, vill också ha BF nu! Har dock BF 29 juli, så jag får väl vänta lite till. Ska bli så skön att få kroppen tillbaka, slippa foglossningen och kunna leka med dottern igen
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar