Gravidbild
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Gravidbild

    I tisdags var jag på stranden för att bli fotograferad. Tänkte bjuda på ett halvfärdigt resultat!

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...73644389_n.jpg
  2. 1
    Gravidbild I tisdags var jag på stranden för att bli fotograferad. Tänkte bjuda på ett halvfärdigt resultat!

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...73644389_n.jpg
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Åh så vackert det är med gravida kvinnor!!
  4. 2
    Åh så vackert det är med gravida kvinnor!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Tack
  6. 3
    Tack
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4
    Är det din pappa som tagit fotona denna gången med? Hur som helst är du superfin!! Önska att jag hade haft nåt sånt på mig med båda kidsen, men man måste nog ha bra kontakter. x
  8. 4
    Är det din pappa som tagit fotona denna gången med? Hur som helst är du superfin!! Önska att jag hade haft nåt sånt på mig med båda kidsen, men man måste nog ha bra kontakter. x
  9. Medlem sedan
    May 2011
    #5
    Jättevackert! Är tanken att bebisen ska ersätta magen sedan men att du poserar på samma sätt? Har sett folk som gjort så och det är jättefräckt!
  10. 5
    Jättevackert! Är tanken att bebisen ska ersätta magen sedan men att du poserar på samma sätt? Har sett folk som gjort så och det är jättefräckt!
  11. Medlem sedan
    Jun 2011
    #6
    msmilla, japp! Det är pappa denna gången också. Tack Mjo, vet inte om det blivit av om inte pappa gillat att fotografera.

    just_m, tackar! Ja, precis..! Så i augusti så blir det ett till fotograferingstillfälle med lillis på magen.
  12. 6
    msmilla, japp! Det är pappa denna gången också. Tack Mjo, vet inte om det blivit av om inte pappa gillat att fotografera.

    just_m, tackar! Ja, precis..! Så i augusti så blir det ett till fotograferingstillfälle med lillis på magen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar