Sticker in en tå här också :-)
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Sticker in en tå här också :-)

    Hej på er! Har hängt ett tag i februarigruppen, men efter vul blev jag framflyttad till 28 feb, så bönan kan ju lika gärna komma i mars ;-) Tänkte därför att jag skulle hänga lite i båda grupperna. Jag är 28 år och jag och maken väntar första barnet <3
  2. 1
    Sticker in en tå här också :-) Hej på er! Har hängt ett tag i februarigruppen, men efter vul blev jag framflyttad till 28 feb, så bönan kan ju lika gärna komma i mars ;-) Tänkte därför att jag skulle hänga lite i båda grupperna. Jag är 28 år och jag och maken väntar första barnet <3
  3. Medlem sedan
    May 2010
    #2
    Välkommen!

    Jag har enligt beräkningarna bf 1 mars, så det kan ju lika gärna bli i februari. Om jag inte går en vecka över tiden igen...
  4. 2
    Välkommen!

    Jag har enligt beräkningarna bf 1 mars, så det kan ju lika gärna bli i februari. Om jag inte går en vecka över tiden igen...
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Tack! Nej det går ju inte veta om bönan behagar dyka upp 2 veckor innan eller efter BF
  6. 3
    Tack! Nej det går ju inte veta om bönan behagar dyka upp 2 veckor innan eller efter BF
  7. Medlem sedan
    Jul 2013
    #4
    ohhh enligt beräkningen har jag bf 2 mars, hur mår du ? jag har varit jätte illa mående, och magen har inte varit igång som det ska
  8. 4
    ohhh enligt beräkningen har jag bf 2 mars, hur mår du ? jag har varit jätte illa mående, och magen har inte varit igång som det ska
  9. Medlem sedan
    Dec 2011
    #5
    Trist att du också mår illa...

    Ibland mår jag bra, och ibland har jag ordentliga problem med illamåendet. Tycker att det är lite oberäkneligt. Men, jag har börjat lära mig hur jag ska göra för att må bättre, vila/promenad/lite mat. Nån av de tre brukar hjälpa :-) Har lyckligtvis inte behövt kräkas ännu (fast igår var det nära!)

    Jag har haft ordentligt problem med trög mage. Fick tipset av en sköterska att äta päron och kiwi, och det verkar hjälpa :-) Annars äter jag oftast en tsk linfrö i youghurten på morgonen.

    Annars är det det vanliga, trött, ömma bröst, lite tät i näsan och periodvis huvudvärk. Sen bölade jag när vi såg filmtrailers ikväll, fast det knappt hann hända nått!
  10. 5
    Trist att du också mår illa...

    Ibland mår jag bra, och ibland har jag ordentliga problem med illamåendet. Tycker att det är lite oberäkneligt. Men, jag har börjat lära mig hur jag ska göra för att må bättre, vila/promenad/lite mat. Nån av de tre brukar hjälpa :-) Har lyckligtvis inte behövt kräkas ännu (fast igår var det nära!)

    Jag har haft ordentligt problem med trög mage. Fick tipset av en sköterska att äta päron och kiwi, och det verkar hjälpa :-) Annars äter jag oftast en tsk linfrö i youghurten på morgonen.

    Annars är det det vanliga, trött, ömma bröst, lite tät i näsan och periodvis huvudvärk. Sen bölade jag när vi såg filmtrailers ikväll, fast det knappt hann hända nått!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar