Karpaltunnelsyndrom x1000
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Karpaltunnelsyndrom x1000

    Jahapp, nu har det gått och blivit smärtsamt också. Innan så domnade de bara lite på nätterna, men sen började de somna så hårt att ja inte kunde räta på fingrarna. Nu har det gått upp till att de värker dagarna långa, i både handleder och tummarna.

    Var och fick skenor och övningar att göra för händerna nu, blir det värre så att jag tappar känseln i händerna sa hon att det får bli operation. Nej tack, passar inge vidare ihop med att ha två småbarn hemma. Är jag duktig med övningarna nu de sista veckorna, så slipper jag förhoppningsvis det.

    Känner mig som klagomur nr1, alltid är det något som gör ont... låt dessa veckorna gå fort, så jag kan klaga på att jag har ont i muttan istället!
  2. 1
    Karpaltunnelsyndrom x1000 Jahapp, nu har det gått och blivit smärtsamt också. Innan så domnade de bara lite på nätterna, men sen började de somna så hårt att ja inte kunde räta på fingrarna. Nu har det gått upp till att de värker dagarna långa, i både handleder och tummarna.

    Var och fick skenor och övningar att göra för händerna nu, blir det värre så att jag tappar känseln i händerna sa hon att det får bli operation. Nej tack, passar inge vidare ihop med att ha två småbarn hemma. Är jag duktig med övningarna nu de sista veckorna, så slipper jag förhoppningsvis det.

    Känner mig som klagomur nr1, alltid är det något som gör ont... låt dessa veckorna gå fort, så jag kan klaga på att jag har ont i muttan istället!
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Usch va jobbigt!
    Jag har en så länge bara domningar på nätterna, så hoppas det inte blir värre än så.
  4. 2
    Usch va jobbigt!
    Jag har en så länge bara domningar på nätterna, så hoppas det inte blir värre än så.
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Hoppas också
  6. 3
    Hoppas också
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4
    Jobbigt! Hoppas du blir soppas bra snart så att du slipper op! Krya på dig!
  8. 4
    Jobbigt! Hoppas du blir soppas bra snart så att du slipper op! Krya på dig!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar