lättviktare!
_1307 Julibarn
  1. undrarAnonym
    #1

    lättviktare!

    mitt sf-mått har stått stilla i fyra veckor nu. enligt tillväxtultraljuden har han bara gått upp 200g de senaste två veckorna. Allt ser bra ut annars. De säger att fortsätter han såhär plockar de bara ut honom till slut. Men är i vecka 36, han väger 1800g, hur länge till vill de vänta??!! Mår så himla dåligt över det här. Den fina första graviditeten har förbytts till ett rent helvete.
    Någon som vet NÅGOT om sådant här?? Hjälp...
  2. 1
    lättviktare! mitt sf-mått har stått stilla i fyra veckor nu. enligt tillväxtultraljuden har han bara gått upp 200g de senaste två veckorna. Allt ser bra ut annars. De säger att fortsätter han såhär plockar de bara ut honom till slut. Men är i vecka 36, han väger 1800g, hur länge till vill de vänta??!! Mår så himla dåligt över det här. Den fina första graviditeten har förbytts till ett rent helvete.
    Någon som vet NÅGOT om sådant här?? Hjälp...
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Tyvärr kan jag inget om det, men jag kan tänka mig hur jobbigt det är för dig att gå igenom. :/
    Men du ska se att det löser sig på ett eller annat sätt, vi har så fin sjukvård i Sverige och det är säkert bara han som känner för att vara en liten bebis. Det behöver ju inte betyda att något är galet, eller att han kommer lida utav det när han kommer ut. Det löser sig säkert ska du se!
  4. 2
    Tyvärr kan jag inget om det, men jag kan tänka mig hur jobbigt det är för dig att gå igenom. :/
    Men du ska se att det löser sig på ett eller annat sätt, vi har så fin sjukvård i Sverige och det är säkert bara han som känner för att vara en liten bebis. Det behöver ju inte betyda att något är galet, eller att han kommer lida utav det när han kommer ut. Det löser sig säkert ska du se!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar