Lykke!
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    Lykke!

    Bf plus sex (igår) 08.02, föddes vår lilla docka Lykke! 3535g och 48 cm och alldeles perfekt!
    Hade en fantastisk förlossning med underbar personal och fästmannen var helt underbar han med!
    Klart att det gjorde helvetiskt ont när huvudet skulle ut och då ville jag bara gå hem men innan dess klarade jag mig på bara lustgas. Både stolt och förvånad av mig själv

    Hoppas ni slipper vänta allt för länge på era små underverk! Nu ska jag bara njuta av min fina dotter<3
  2. 1
    Lykke! Bf plus sex (igår) 08.02, föddes vår lilla docka Lykke! 3535g och 48 cm och alldeles perfekt!
    Hade en fantastisk förlossning med underbar personal och fästmannen var helt underbar han med!
    Klart att det gjorde helvetiskt ont när huvudet skulle ut och då ville jag bara gå hem men innan dess klarade jag mig på bara lustgas. Både stolt och förvånad av mig själv

    Hoppas ni slipper vänta allt för länge på era små underverk! Nu ska jag bara njuta av min fina dotter<3
  3. Medlem sedan
    Jan 2013
    #2
    Grattis, skönt att allt gick bra!
  4. 2
    Grattis, skönt att allt gick bra!
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Grattis! Skönt att det gick bra!
  6. 3
    Grattis! Skönt att det gick bra!
  7. Medlem sedan
    Jul 2012
    #4
    Grattis!
  8. 4
    Grattis!
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Grattis!
  10. 5
    Grattis!
  11. Medlem sedan
    May 2011
    #6
    Grattis! Njut!
  12. 6
    Grattis! Njut!
  13. Medlem sedan
    Oct 2010
    #7
    Stort grattis till prinsessan. Fint namn!
  14. 7
    Stort grattis till prinsessan. Fint namn!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar