När gick slemproppen?
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    När gick slemproppen?

    Ni som fått era små, när gick era slemproppar i förhållande till när förlossningen startade?
  2. 1
    När gick slemproppen? Ni som fått era små, när gick era slemproppar i förhållande till när förlossningen startade?
  3. Medlem sedan
    Jul 2012
    #2
    Jag har inte en aning, haha! Märkte inte att något var på gång alls
  4. 2
    Jag har inte en aning, haha! Märkte inte att något var på gång alls
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Har inte sett slemproppen på dom två andra men denna gång gick den torsdag-fredag natt. Ingen bebis ännu.
    Verkar ha väldigt långdragen latensfas denna gång, har varit öppeb 3 cm sen torsdags. Värkar kommer och går men inget regelbundet.
    Börjar bli ganska trött på detta.
  6. 3
    Har inte sett slemproppen på dom två andra men denna gång gick den torsdag-fredag natt. Ingen bebis ännu.
    Verkar ha väldigt långdragen latensfas denna gång, har varit öppeb 3 cm sen torsdags. Värkar kommer och går men inget regelbundet.
    Börjar bli ganska trött på detta.
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Dgkarper: Jobbigt när det är så utdraget.. :/

    Jag har bf om 11 dagar och än har ingen slemmis synts till. Men de kan ju gå allt från veckor innan förlossning till samtidigt som vattnet går, så slemmisen kan man ju inte lita på egentligen.
  8. 4
    Dgkarper: Jobbigt när det är så utdraget.. :/

    Jag har bf om 11 dagar och än har ingen slemmis synts till. Men de kan ju gå allt från veckor innan förlossning till samtidigt som vattnet går, så slemmisen kan man ju inte lita på egentligen.
  9. Medlem sedan
    Jan 2012
    #5
    Dagen innan på morgonen sen höll den på hela dagen typ :S
  10. 5
    Dagen innan på morgonen sen höll den på hela dagen typ :S
  11. Medlem sedan
    Jun 2011
    #6
    Okej. Min började släppa lite lite (en nagelstorlek typ) igår kväll, men har inte kommit mer sen och inga mer tecken. Men med min "stora" dotter gick vattnet 2-3 dygn efter att slemmisen gått.
  12. 6
    Okej. Min började släppa lite lite (en nagelstorlek typ) igår kväll, men har inte kommit mer sen och inga mer tecken. Men med min "stora" dotter gick vattnet 2-3 dygn efter att slemmisen gått.
  13. Medlem sedan
    Jan 2013
    #7
    Min gick inte fören jag hade varit på förlossningen i 5h och var öppen 7cm.
  14. 7
    Min gick inte fören jag hade varit på förlossningen i 5h och var öppen 7cm.
  15. Medlem sedan
    Jan 2013
    #8
    Lyckades inte radera min andra kommentar!
    Jag var öppen 7cm när slemproppen gick och 10cm när vattnet gick. Sonen är född fem respektive tre timmar efteråt. (Först föderska)
  16. 8
    Lyckades inte radera min andra kommentar!
    Jag var öppen 7cm när slemproppen gick och 10cm när vattnet gick. Sonen är född fem respektive tre timmar efteråt. (Först föderska)
  17. Medlem sedan
    Jun 2011
    #9
    Okej, behöver inte sitta och vänta på den då helt enkelt ;P
  18. 9
    Okej, behöver inte sitta och vänta på den då helt enkelt ;P
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar