Jag är visst först här :)
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2013
    #1

    Jag är visst först här :)

    Ojdå, testade positivt igår! Har mått illa i flera dagar redan men borde bara vara i vecka 3. Hoppas det kommer fler hit snart!
  2. 1
    Jag är visst först här :) Ojdå, testade positivt igår! Har mått illa i flera dagar redan men borde bara vara i vecka 3. Hoppas det kommer fler hit snart!
  3. Anonym
    #2
    Grattis, har oxå testat men inte fått positivt än.. Ska dock inte ha mens förrän på onsdag så jag väntar med spänning på att testa i början av nästa vecka!!
    Enligt mina beräkningar så tillhör jag mars gruppen, har bf (om jag är gravid) den 30/3-2014 & med tanke på att mina andra barn kommit ca 2 veckor före bf så tror jag inte jag hamnar i denna gruppen!
  4. 2
    Grattis, har oxå testat men inte fått positivt än.. Ska dock inte ha mens förrän på onsdag så jag väntar med spänning på att testa i början av nästa vecka!!
    Enligt mina beräkningar så tillhör jag mars gruppen, har bf (om jag är gravid) den 30/3-2014 & med tanke på att mina andra barn kommit ca 2 veckor före bf så tror jag inte jag hamnar i denna gruppen!
  5. Medlem sedan
    Jul 2013
    #3
    Lycka till! Jag är ganska säker på att hamna i den här gruppen, mina barn var 19 och 14 dagar sena :S
  6. 3
    Lycka till! Jag är ganska säker på att hamna i den här gruppen, mina barn var 19 och 14 dagar sena :S
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar