Filmtips
Autismspektrum
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Filmtips

    Jag tyckte om den här: https://www.youtube.com/watch?v=KEF7PezSnG8
    Det sägs inte uttryckligen att någon av de inblandade har autism men det ligger nära till hands och oavsett vilket känner jag igen en hel del situationer som förälder.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Filmtips Jag tyckte om den här: https://www.youtube.com/watch?v=KEF7PezSnG8
    Det sägs inte uttryckligen att någon av de inblandade har autism men det ligger nära till hands och oavsett vilket känner jag igen en hel del situationer som förälder.
  3. Medlem sedan
    May 1998
    #2
    Jisses, Christopher, det var länge sen jag bölade så till en film... Kunde inte sluta titta när jag väl börjat.
  4. 2
    Jisses, Christopher, det var länge sen jag bölade så till en film... Kunde inte sluta titta när jag väl börjat.
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Ja, som sagt

    Jag tyckte om den, så när som på pinsamhetsscenen på festen eftersom jag har svårt för att stå ut med att folk förnedras så jag skall medge att jag hoppade framåt litet just där. Men annars tyckte jag om den och tänker en hel del på mina egna barn och hur deras liv skall kunna gestalta sig en gång.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Ja, som sagt Jag tyckte om den, så när som på pinsamhetsscenen på festen eftersom jag har svårt för att stå ut med att folk förnedras så jag skall medge att jag hoppade framåt litet just där. Men annars tyckte jag om den och tänker en hel del på mina egna barn och hur deras liv skall kunna gestalta sig en gång.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar