Plussat :)
Marsbarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Plussat :)

    Hej på er! I morse plussade jag Enligt min uträkning är bf 27 mars. Har en son på 1,5 år och sambon har två till från tidigare. Hur mår ni? Har ni börjat må illa eller känner ni av något annat? Vill vara anonym så här i början
  2. 1
    Plussat :) Hej på er! I morse plussade jag Enligt min uträkning är bf 27 mars. Har en son på 1,5 år och sambon har två till från tidigare. Hur mår ni? Har ni börjat må illa eller känner ni av något annat? Vill vara anonym så här i början
  3. Anonym
    #2
    Hej! Plussade ett svagt litet plus igår kväll! BF är beräknat 25 mars. Har också en 1,5årig son hemma. Känner ingenting mer än spänd mage just nu! Du då?
  4. 2
    Hej! Plussade ett svagt litet plus igår kväll! BF är beräknat 25 mars. Har också en 1,5årig son hemma. Känner ingenting mer än spänd mage just nu! Du då?
  5. Anonym
    #3
    Är gravid i v. 2-3 stod det på testet i morse. Jag känner mig inte alls gravid än. Mådde jätte illa när jag väntade sonen och spydde flera gånger om dagen när jag väntade honom. Hoppas innerligt att jag slipper det denna gång. Hur mådde du förra graviditeten? Hängde du i någon ankomst grupp sist också?
  6. 3
    Är gravid i v. 2-3 stod det på testet i morse. Jag känner mig inte alls gravid än. Mådde jätte illa när jag väntade sonen och spydde flera gånger om dagen när jag väntade honom. Hoppas innerligt att jag slipper det denna gång. Hur mådde du förra graviditeten? Hängde du i någon ankomst grupp sist också?
  7. Medlem sedan
    Jul 2013
    #4
    Grattis till er! Jag tog test i måndags, ett superljust kryss! Nu är jag 2 dagar över tiden och har räknat till den 26 mars
    Blev helt oplanerat gravid i januari, men fick missfall v.12. Sen dess har vi kört på utan skydd så nu var det väntat! var det planerat för er?
    Jag har inga täcken förutom mitt humör..PMS gånger 100.
  8. 4
    Grattis till er! Jag tog test i måndags, ett superljust kryss! Nu är jag 2 dagar över tiden och har räknat till den 26 mars
    Blev helt oplanerat gravid i januari, men fick missfall v.12. Sen dess har vi kört på utan skydd så nu var det väntat! var det planerat för er?
    Jag har inga täcken förutom mitt humör..PMS gånger 100.
  9. Anonym
    #5
    Grattis till dig med
    För oss var det planerat, har kört utan skydd i några månader men "kört säkert" har koll på mensen men ju mer månarna gick ville vi inte vänta längre.
  10. 5
    Grattis till dig med
    För oss var det planerat, har kört utan skydd i några månader men "kört säkert" har koll på mensen men ju mer månarna gick ville vi inte vänta längre.
  11. Anonym
    #6
    Jag mår illa ganska konstant över dagarna nu känner jag. Gjorde det till vecka 23 sist. Blä! Har dock inte spytt än! Jag hängde i ankomst 2012/05 sist. Du då?
  12. 6
    Jag mår illa ganska konstant över dagarna nu känner jag. Gjorde det till vecka 23 sist. Blä! Har dock inte spytt än! Jag hängde i ankomst 2012/05 sist. Du då?
  13. Anonym
    #7
    Vad roligt! Hoppas att det går vägen för er denna gång! För oss var det planerat både denna och förra gången!
  14. 7
    Vad roligt! Hoppas att det går vägen för er denna gång! För oss var det planerat både denna och förra gången!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar