Gravid!! yess!!
Missfall
  1. Muffan
    #1

    Gravid!! yess!!

    Äntligen så plussade vi stort !
    Så glada! Men såklart väldigt orolig och vågar inte riktigt tro... har gjort två test och dem går jag och tittar på hela tiden för att påminna mig om att Jo. Jag är gravid!
    Nu vet jag inte riktigt i vilken vecka än så jag måste begära ett vul. Och det blir bra för då får vi ju bekräftat om det tickar ett litet hjärta därinne.
    Försöker glädjas även om timingen är helt bedrövlig..men så kan det bli och det var sånt vi inte ville ta hänsyn till. Bebis var viktigare än vilken tid den skulle komma. . Det blir som det blir
  2. 1
    Gravid!! yess!! Äntligen så plussade vi stort !
    Så glada! Men såklart väldigt orolig och vågar inte riktigt tro... har gjort två test och dem går jag och tittar på hela tiden för att påminna mig om att Jo. Jag är gravid!
    Nu vet jag inte riktigt i vilken vecka än så jag måste begära ett vul. Och det blir bra för då får vi ju bekräftat om det tickar ett litet hjärta därinne.
    Försöker glädjas även om timingen är helt bedrövlig..men så kan det bli och det var sånt vi inte ville ta hänsyn till. Bebis var viktigare än vilken tid den skulle komma. . Det blir som det blir
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Grattis!!!
  4. 2
    Grattis!!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Grattis!
  6. 3
    Grattis!
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4
    Åhhh grattis ❤️
  8. 4
    Åhhh grattis ❤️
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar