BF idag
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2013
    #1

    BF idag

    Nu är äntligen dagen här. Men ingen bebis i sikte. Har visserligen haft mkt mer sammandragningar och ett rejält tryck neråt i några dagar. Men det verkar som om lill*n tänker ligga kvar och gosa lite till. Och vi som längtar så efter den!! Kom ut!! Inte ett speciellt intressant inlägg kanske men ville bara skriva av mig lite.
  2. 1
    BF idag Nu är äntligen dagen här. Men ingen bebis i sikte. Har visserligen haft mkt mer sammandragningar och ett rejält tryck neråt i några dagar. Men det verkar som om lill*n tänker ligga kvar och gosa lite till. Och vi som längtar så efter den!! Kom ut!! Inte ett speciellt intressant inlägg kanske men ville bara skriva av mig lite.
  3. Medlem sedan
    Nov 2012
    #2
    Har också bf idag men har inga tecken alls på förestående förlossning så jag får nog vänta!
  4. 2
    Har också bf idag men har inga tecken alls på förestående förlossning så jag får nog vänta!
  5. Medlem sedan
    Jan 2013
    #3
    Vi får hålla ut helt enkelt! Men det vore så härligt att få hålla skruttet!!
  6. 3
    Vi får hålla ut helt enkelt! Men det vore så härligt att få hålla skruttet!!
  7. Anonym
    #4
    Hejsan. Jag har också BF idag. Men tror att den gör som första (42+0) och sista (41+5) stannar inne några dagar till inne de var bara nr två som kom 40+2. Hoppas att den kommer inom kort. Sambon ska jobba andra helgen i aug fredag-söndag.
  8. 4
    Hejsan. Jag har också BF idag. Men tror att den gör som första (42+0) och sista (41+5) stannar inne några dagar till inne de var bara nr två som kom 40+2. Hoppas att den kommer inom kort. Sambon ska jobba andra helgen i aug fredag-söndag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar