Med i gruppen
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2013
    #1

    Med i gruppen

    Hej! Jag väntar mitt tredje barn men har egentligen inte förstått det än. Jag är i vecka sex och ser fram emot hela graviditeten och tänkte vara med och diskutera lite här i forumet... /Maloui
  2. 1
    Med i gruppen Hej! Jag väntar mitt tredje barn men har egentligen inte förstått det än. Jag är i vecka sex och ser fram emot hela graviditeten och tänkte vara med och diskutera lite här i forumet... /Maloui
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Jag väntar också mitt tredje barn, bf mitten på mars 2014!

    Jag hoppas att jag kommer att må bättre den här graviditeten eftersom jag mått illa och kräkts flera gånger dagligen fram till v 30 med de andra två. Fast jag kräks redan så det är väl bara att bita ihop!:-)

    Hur gamla är dina två barn? Mina är 8 år och 4,5 år.
  4. 2
    Jag väntar också mitt tredje barn, bf mitten på mars 2014!

    Jag hoppas att jag kommer att må bättre den här graviditeten eftersom jag mått illa och kräkts flera gånger dagligen fram till v 30 med de andra två. Fast jag kräks redan så det är väl bara att bita ihop!:-)

    Hur gamla är dina två barn? Mina är 8 år och 4,5 år.
  5. Medlem sedan
    Jul 2013
    #3
    Jag har inte mått särskilt illa någon av gångerna, inte så att det har varit något problem... Kräktes två gånger första graviditeten och inte alls den andra.

    Mina barn fyller sex och tre i december och september.
  6. 3
    Jag har inte mått särskilt illa någon av gångerna, inte så att det har varit något problem... Kräktes två gånger första graviditeten och inte alls den andra.

    Mina barn fyller sex och tre i december och september.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar