Ettan på G
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2013
    #1

    Ettan på G

    Hoppar in här! Fick ett plus för några dagar sedan! Kan inte riktigt fatta det, jag gjorde ett test samma dag jag skulle haft mens, men det var negativt. Men sen kom ingen mens ändå, trodde nåt var fel, men så köpte vi ett test som visade positivt! Visste inte att det kunde hända men nu vet jag 28/3 är det dags!
  2. 1
    Ettan på G Hoppar in här! Fick ett plus för några dagar sedan! Kan inte riktigt fatta det, jag gjorde ett test samma dag jag skulle haft mens, men det var negativt. Men sen kom ingen mens ändå, trodde nåt var fel, men så köpte vi ett test som visade positivt! Visste inte att det kunde hända men nu vet jag 28/3 är det dags!
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2
    Grattis!!
  4. 2
    Grattis!!
  5. Medlem sedan
    Jul 2013
    #3
    Grattis! Likadant här, plussade för några dagar sedan och beräknas till mitten av mars :-) det är jätte spännande och nu hoppas man bara att allting går som det ska.
  6. 3
    Grattis! Likadant här, plussade för några dagar sedan och beräknas till mitten av mars :-) det är jätte spännande och nu hoppas man bara att allting går som det ska.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar