Hoppas
Aprilbarn 2014
  1. ttm?
    #1

    Hoppas

    Hoppas att jag får hamna här hos er, jag väntar på mensen nu den borde komma i slutet på veckan men det känns ju som en evighet innan jag kan testa, testar väl tidigast nästa måndag så det är ju mer än en vecka dit *suck* men jag håller tumarna för alla er som redan har plussat att fröna stannar och även för er som liksom jag väntar och väntar
  2. 1
    Hoppas Hoppas att jag får hamna här hos er, jag väntar på mensen nu den borde komma i slutet på veckan men det känns ju som en evighet innan jag kan testa, testar väl tidigast nästa måndag så det är ju mer än en vecka dit *suck* men jag håller tumarna för alla er som redan har plussat att fröna stannar och även för er som liksom jag väntar och väntar
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2

    denna väntan..

    Jag hoppas att jag också hamnar i den här ankomstgruppen, ska testa mig på söndag! Kan inte tänka på något annat...hoppas hoppas hoppas!!
  4. 2
    denna väntan.. Jag hoppas att jag också hamnar i den här ankomstgruppen, ska testa mig på söndag! Kan inte tänka på något annat...hoppas hoppas hoppas!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar