Lite av en gnälltant...
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Lite av en gnälltant...

    Det är vaaaaarmt....
    jag är störtförkyld...
    jag har ont i fogarna...
    o jag puttar upp ca 25 kg uppför denna hiskeliga backe varje dag...
    uäääääää
    fast nu är gubben min hemma igen efter sin fiskesemester 😊

    nä, det är inte såå illa... Om jag bara får vara ledig o sitta i poolen mår jag helfint 😃
    borde vara lag på att inte få jobba när det är över 25 grader...

    imorron är det nytt tryck. Hoppas. Att det iaf ligger på samma höga och inte blivit högre iaf...
    för övrigt käns det som om jag svalt en medicinboll idag, men vad gör det när man precis gått in i v18 😊❤😊❤😊❤
    Alexandra 20081211 o Josephine 20100613
    Våra små O-djur - http://smaodjur.blogspot.com/

    FB; Kristina Kicki Karlsen
  2. 1
    Lite av en gnälltant... Det är vaaaaarmt....
    jag är störtförkyld...
    jag har ont i fogarna...
    o jag puttar upp ca 25 kg uppför denna hiskeliga backe varje dag...
    uäääääää
    fast nu är gubben min hemma igen efter sin fiskesemester 😊

    nä, det är inte såå illa... Om jag bara får vara ledig o sitta i poolen mår jag helfint 😃
    borde vara lag på att inte få jobba när det är över 25 grader...

    imorron är det nytt tryck. Hoppas. Att det iaf ligger på samma höga och inte blivit högre iaf...
    för övrigt käns det som om jag svalt en medicinboll idag, men vad gör det när man precis gått in i v18 😊❤😊❤😊❤
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Håller med! Idag har det varit helt olidligt,kvavt och svetten bara rinner.Jobbar i sommar på ett äldreboendet och därinne var det idag som en bastu,hemskt.Så fort man rörde sig rann det bara.

    Jag är dock inte förkyld ,peppar peppar.....men känner av fogarna och har så ont i fötterna på kvällarna i värmen.Sambon får massera men det hjälper knappt.Stödstrumpor är ju så varma och mysiga men helt nödvändiga om man ska orka en hel dag på jobbet.

    Jobbar tom fredag sen ska jag va ledig 2-3 veckor innan min skola börjar igen....så skönt.

    Spännande med ultraljud,vi har inte vårat förrän slutet av augusti,men har ju gjort ett i och med KUB testet ,och kommer se bebisen när vi gör fostervattenprov 7/8.
  4. 2
    Håller med! Idag har det varit helt olidligt,kvavt och svetten bara rinner.Jobbar i sommar på ett äldreboendet och därinne var det idag som en bastu,hemskt.Så fort man rörde sig rann det bara.

    Jag är dock inte förkyld ,peppar peppar.....men känner av fogarna och har så ont i fötterna på kvällarna i värmen.Sambon får massera men det hjälper knappt.Stödstrumpor är ju så varma och mysiga men helt nödvändiga om man ska orka en hel dag på jobbet.

    Jobbar tom fredag sen ska jag va ledig 2-3 veckor innan min skola börjar igen....så skönt.

    Spännande med ultraljud,vi har inte vårat förrän slutet av augusti,men har ju gjort ett i och med KUB testet ,och kommer se bebisen när vi gör fostervattenprov 7/8.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar