BF idag
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    BF idag

    Idag har jag BF och jag känner ingenting... i morse hade jag lite sammandragningar som spände lite i främre delen av mensmagen, men ingen smärta direkt.

    Vill inte, verkligen inte, gå över tiden... ett par dagar, fine! Men sen ska hon ut :O
    Ju längre jag går över tiden, desto närmre kommer jag kejsarssnitt eftersom jag inte kan bli igångsatt av värkstimulerande dropp. Jag vill så gärna föda vaginalt och jag blir så nervös att det ska skita sig :/
  2. 1
    BF idag Idag har jag BF och jag känner ingenting... i morse hade jag lite sammandragningar som spände lite i främre delen av mensmagen, men ingen smärta direkt.

    Vill inte, verkligen inte, gå över tiden... ett par dagar, fine! Men sen ska hon ut :O
    Ju längre jag går över tiden, desto närmre kommer jag kejsarssnitt eftersom jag inte kan bli igångsatt av värkstimulerande dropp. Jag vill så gärna föda vaginalt och jag blir så nervös att det ska skita sig :/
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Hoppas det kommer igång av sig själv så du slipper kejsarssnitt!
  4. 2
    Hoppas det kommer igång av sig själv så du slipper kejsarssnitt!
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Hoppas jag med att det verkligen startar av sig själv! Inte kul att få snitt när man vill att det ska vara vaginalt! Man mår ju så mycket bättre efter trots att det gör ont medans! Håller tummen!
  6. 3
    Hoppas jag med att det verkligen startar av sig själv! Inte kul att få snitt när man vill att det ska vara vaginalt! Man mår ju så mycket bättre efter trots att det gör ont medans! Håller tummen!
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Ja, jag vill inte vara ett kolli som är fast i sängen efteråt denna gången också. Vill ta hand om mitt barn, vara med vid första blöjbytet, m.m!
  8. 4
    Ja, jag vill inte vara ett kolli som är fast i sängen efteråt denna gången också. Vill ta hand om mitt barn, vara med vid första blöjbytet, m.m!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar