mens..
Planera för barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    mens..

    Jag är så deprimerad och bebissjuk! Första gången vi blev med barn gick det på 1 sekund..nu känns det som att tar en evighet, nu kom mensen igen..inte gravid. Någon som har erfarenhet av att det går långsammare andra gången? Känner hur stressen i mig byggs upp, vill bli med barn NU! Måste hitta något sätt att slappna av och tänka på annat,tips?
  2. 1
    mens.. Jag är så deprimerad och bebissjuk! Första gången vi blev med barn gick det på 1 sekund..nu känns det som att tar en evighet, nu kom mensen igen..inte gravid. Någon som har erfarenhet av att det går långsammare andra gången? Känner hur stressen i mig byggs upp, vill bli med barn NU! Måste hitta något sätt att slappna av och tänka på annat,tips?
  3. Medlem sedan
    May 2011
    #2
    Hej!
    Jag går med samma känsla som du gick. Jag fick min mens idag, första sedan vi började försöka, men ändå :P jag har kikat in lite i den tilltänkta ankomstgruppen och tror att jag såg att du nu är gravid hur lång tid tog det för er?
  4. 2
    Hej!
    Jag går med samma känsla som du gick. Jag fick min mens idag, första sedan vi började försöka, men ändå :P jag har kikat in lite i den tilltänkta ankomstgruppen och tror att jag såg att du nu är gravid hur lång tid tog det för er?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar