Blödningar vid sex efter missfall
Missfall
  1. Medlem sedan
    Sep 2011
    #1

    Blödningar vid sex efter missfall

    Hoppas kunna få lite svar och egna erfarenheter från er andra som också har drabbats av missfall. Lite kort min historia.. Den 5 juni i år så drabbades jag och min sambo av missfall. Jag skulle ha varit i vecka 14 men förmodligen var fostret dött sen en tid tillbaka. Allting klarades av utav sig självt och efter ett par veckor slutade jag blöda. Fick tillbaka mensen den 8 juli och det är när den är slut som våra problem börjat.. Så fort vi har sex så börjar jag blöda. Hade även problem med blödningar, speciellt vid samlag även under graviditeten så länge den varade...Kom precis hem efter tre veckor utomlands så ska ringa gyn men ville bara höra lite om det är någon annan som har varit med om nått liknande? Tack på förhand
    Frida
  2. 1
    Blödningar vid sex efter missfall Hoppas kunna få lite svar och egna erfarenheter från er andra som också har drabbats av missfall. Lite kort min historia.. Den 5 juni i år så drabbades jag och min sambo av missfall. Jag skulle ha varit i vecka 14 men förmodligen var fostret dött sen en tid tillbaka. Allting klarades av utav sig självt och efter ett par veckor slutade jag blöda. Fick tillbaka mensen den 8 juli och det är när den är slut som våra problem börjat.. Så fort vi har sex så börjar jag blöda. Hade även problem med blödningar, speciellt vid samlag även under graviditeten så länge den varade...Kom precis hem efter tre veckor utomlands så ska ringa gyn men ville bara höra lite om det är någon annan som har varit med om nått liknande? Tack på förhand
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Efter mitt missfall runt jul/nyår hade jag också en iofs ganska liten blödning alltid efter sex. Det har slutat nu när blivit gravid igen.
  4. 2
    Efter mitt missfall runt jul/nyår hade jag också en iofs ganska liten blödning alltid efter sex. Det har slutat nu när blivit gravid igen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar