Bytat grupp!
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Feb 2012
    #1

    Bytat grupp!

    Hej!
    Ansluter mig till januari 2014 istället!
    Nyss hemma efter kub test och fått nytt datum. Hade förut bf 1 februari, men fick 30 januari idag!
    Allt gick bra och det härligt och lugnande se det lilla livet röra på sig och ett hjärta slå!
    Fick en riskfaktor på 1 av 9400 så det var skönt!
    Nästa tid för ultraljud har jag 10 sept!
  2. 1
    Bytat grupp! Hej!
    Ansluter mig till januari 2014 istället!
    Nyss hemma efter kub test och fått nytt datum. Hade förut bf 1 februari, men fick 30 januari idag!
    Allt gick bra och det härligt och lugnande se det lilla livet röra på sig och ett hjärta slå!
    Fick en riskfaktor på 1 av 9400 så det var skönt!
    Nästa tid för ultraljud har jag 10 sept!
  3. Anonym
    #2
    Grattis och välkommen! Visst är det härligt att få se! Var själv på ett tidigt UL och fick då BF 11 januari så får se om RUL håller med sen :P Sonen kom dessutom 14 dagar över tiden så räknar nästan med att gå över denna gång också :P Lycka till med RUL och allt annat framöver
  4. 2
    Grattis och välkommen! Visst är det härligt att få se! Var själv på ett tidigt UL och fick då BF 11 januari så får se om RUL håller med sen :P Sonen kom dessutom 14 dagar över tiden så räknar nästan med att gå över denna gång också :P Lycka till med RUL och allt annat framöver
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Grattis o välkommen hit 😊❤
    Skönt att allt såg bra ut.
  6. 3
    Grattis o välkommen hit 😊❤
    Skönt att allt såg bra ut.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar