Försök barn nr 2 men hemligt
Planera för barn
  1. Anonym
    #1

    Försök barn nr 2 men hemligt

    Jag väljer att vara anonym för vi inte vill att det ska "läcka ut" att vi försöker bli gravida.
    Vi har endast provat i 1,5-2veckor. Så i slutet av månaden får vi se om det blivit något resultat!

    Endå börjar jag bli lite pirrig i magen av att vi eventuellt ska bli 2 barns föräldrar. Även om det är långt dit. Plus att vi kanske inte ens blir 2 barns föräldrar...

    Sambon säger att vi absolut blir gravida, medan jag är lite avvaktande. Det händer faktiskt att man inte blir mer gravid.

    Jag vet inte riktigt vad jag ville med denna tråd Ville nog bara skriva av mig.
    Det är ju hemligt, och så mkt hysch-pysch kring ämnet Men det är skönt att kunna dela med sig av hemligheten

    Är det fler som försöker där ute? Och håller det hemligt? Eller har ni berättat för nära och kära?
    Jag vill ju egentligen berätta, men allt blir ju så himla mkt roligare att "spara på sig hemligheten".

    Jag har en app (Period tracker) jag har fyllt i några månader ang mens. Och enligt den ska jag vara fertil och ägglossningen va igår. Det är oliiiiiidligt spännande
  2. 1
    Försök barn nr 2 men hemligt Jag väljer att vara anonym för vi inte vill att det ska "läcka ut" att vi försöker bli gravida.
    Vi har endast provat i 1,5-2veckor. Så i slutet av månaden får vi se om det blivit något resultat!

    Endå börjar jag bli lite pirrig i magen av att vi eventuellt ska bli 2 barns föräldrar. Även om det är långt dit. Plus att vi kanske inte ens blir 2 barns föräldrar...

    Sambon säger att vi absolut blir gravida, medan jag är lite avvaktande. Det händer faktiskt att man inte blir mer gravid.

    Jag vet inte riktigt vad jag ville med denna tråd Ville nog bara skriva av mig.
    Det är ju hemligt, och så mkt hysch-pysch kring ämnet Men det är skönt att kunna dela med sig av hemligheten

    Är det fler som försöker där ute? Och håller det hemligt? Eller har ni berättat för nära och kära?
    Jag vill ju egentligen berätta, men allt blir ju så himla mkt roligare att "spara på sig hemligheten".

    Jag har en app (Period tracker) jag har fyllt i några månader ang mens. Och enligt den ska jag vara fertil och ägglossningen va igår. Det är oliiiiiidligt spännande
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Jag kan inte hålla mig!
    Jag har plussat

    Imorse tog jag Clear Blue med veckoindikator som visade 2-3v.

    Såååååå glad!
  4. 2
    Jag kan inte hålla mig!
    Jag har plussat

    Imorse tog jag Clear Blue med veckoindikator som visade 2-3v.

    Såååååå glad!
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Hej!!! Vi planerar barn nr 2 och det är också hemligt! Skall ta ut min spiral idag. Är så jädra nervös att jag inte vet vart jag skall ta vägen.

    Hur gamal är ert barn?
  6. 3
    Hej!!! Vi planerar barn nr 2 och det är också hemligt! Skall ta ut min spiral idag. Är så jädra nervös att jag inte vet vart jag skall ta vägen.

    Hur gamal är ert barn?
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    Sonen är nästan 13 månader (den 24/8)

    Åh vad roligt! Och spännande

    Hur gammalt är ert tidigare barn? Flicka? Pojke?
  8. 4
    Sonen är nästan 13 månader (den 24/8)

    Åh vad roligt! Och spännande

    Hur gammalt är ert tidigare barn? Flicka? Pojke?
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Nej va roligt! Massa grattis! Hade du några tydliga symptom eller så?

    Vår dotter är snart 1år och 8månader
  10. 5
    Nej va roligt! Massa grattis! Hade du några tydliga symptom eller så?

    Vår dotter är snart 1år och 8månader
  11. Medlem sedan
    Dec 2011
    #6
    Har inte sett ditt svar förrän nu, konstigt!

    Hur går det för dig?

    Jo, jag va sjukt illamående och hade mensvärk utan blödning. Det va mina symptom
  12. 6
    Har inte sett ditt svar förrän nu, konstigt!

    Hur går det för dig?

    Jo, jag va sjukt illamående och hade mensvärk utan blödning. Det va mina symptom
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar