Rul berättelse 😊
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Rul berättelse 😊

    Idag var det dax för rutinultraljud...
    Det var tidigt...
    Hon såg hjärtat banka på, bra mängd fostervatten, två armar o två ben, när hon mätte huvudet fick hon bebisen till 16+3 v gammel... Vi hade idag 18+0"
    För säkerhets skull mätte hon lårbenet med o fick samma där...
    Så vi fick tid för ett nytt ul nästa vecka(17+5) då de kan mäta allt de vill o se de saker. De vill 😊


    Vi fick med oss lite film o lite bilder iaf ❤


    Det blir nu alltså bf den 16 januari istället...
    Pappan sa att det är ju egentligen bra...
    Då minimerar vi risken med jul o nyår 😁😊
    Men med historiken blir det väl till att gå över o så har vi, som Anki sa en påskkyckling någongång i mars april ha ha ha


    Det var väldigt skönt att få se liten ❤
    O ännu bättre blir det nästa vecka när det blir en lite längre titt
    Så underbart
    Alexandra 20081211 o Josephine 20100613
    Våra små O-djur - http://smaodjur.blogspot.com/

    FB; Kristina Kicki Karlsen
  2. 1
    Rul berättelse 😊 Idag var det dax för rutinultraljud...
    Det var tidigt...
    Hon såg hjärtat banka på, bra mängd fostervatten, två armar o två ben, när hon mätte huvudet fick hon bebisen till 16+3 v gammel... Vi hade idag 18+0"
    För säkerhets skull mätte hon lårbenet med o fick samma där...
    Så vi fick tid för ett nytt ul nästa vecka(17+5) då de kan mäta allt de vill o se de saker. De vill 😊


    Vi fick med oss lite film o lite bilder iaf ❤


    Det blir nu alltså bf den 16 januari istället...
    Pappan sa att det är ju egentligen bra...
    Då minimerar vi risken med jul o nyår 😁😊
    Men med historiken blir det väl till att gå över o så har vi, som Anki sa en påskkyckling någongång i mars april ha ha ha


    Det var väldigt skönt att få se liten ❤
    O ännu bättre blir det nästa vecka när det blir en lite längre titt
    Så underbart
  3. Anonym
    #2
    Vad skönt att allt såg bra ut även om ni blev tillbakaflyttade en del! Lycka till på nästa RUL också!
  4. 2
    Vad skönt att allt såg bra ut även om ni blev tillbakaflyttade en del! Lycka till på nästa RUL också!
  5. Medlem sedan
    Nov 2012
    #3
    Vart var du på rul? jag ska ha mitt första på torsdag (v 19+1), är det något man ska tänka på? Är lite nervös såhär första gången
  6. 3
    Vart var du på rul? jag ska ha mitt första på torsdag (v 19+1), är det något man ska tänka på? Är lite nervös såhär första gången
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Här i halmstad gör man det på förlossningen.
    Det enda hon sa till mig är att man inte behöver vara kissnödig längre, alla kommer med jättefulla blåsor och det kan vara svårt att se ordentligt... Men det är ju bara att gå o kissa om det är så.
    Du behöver inte alls vara nervös, det är bara helt underbart o en sån härlig upplevelse ❤
    Lycka till 😊❤
  8. 4
    Här i halmstad gör man det på förlossningen.
    Det enda hon sa till mig är att man inte behöver vara kissnödig längre, alla kommer med jättefulla blåsor och det kan vara svårt att se ordentligt... Men det är ju bara att gå o kissa om det är så.
    Du behöver inte alls vara nervös, det är bara helt underbart o en sån härlig upplevelse ❤
    Lycka till 😊❤
  9. Medlem sedan
    Nov 2012
    #5
    Tack så mycket ❤ vill ha torsdag nu
  10. 5
    Tack så mycket ❤ vill ha torsdag nu
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar