Fostervattenprov imorrn-håller ni tummar
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Fostervattenprov imorrn-håller ni tummar

    ska göra fostervattenprov imorgon,behöver era tummar både att ingreppet går bra och att resultatet är det?!

    Har gjort det 2 ggr förr,ena gången pga dött barn (missed abortion v 23 ) och med förra barnet,min lille 5 årige Calle .Lite läskigt ingrepp,ökad missfallsrisk men gör det pga min ålder och ökad risk vid kub-testet vi gjort.

    Håll även tummarna att min syster fixar sitt uppdrag !! att va barnvakt en stund åt en liten diabetiker ,trots att hon är spruträdd(han har insulinpump så enda tillfället hon kan behöva ge spruta är ju om han blir akut dålig och typ medvetslös,men det hoppas vi inte ska hända !)

    Jag känner mig helt trygg med henne som barnvakt,sambon med (och självklart barnet med ),har skrivit en utförlig lapp med instruktioner och sambon finns tillgänglig på telefon.
    Förr var förr...Nu är nu!
  2. 1
    Fostervattenprov imorrn-håller ni tummar ska göra fostervattenprov imorgon,behöver era tummar både att ingreppet går bra och att resultatet är det?!

    Har gjort det 2 ggr förr,ena gången pga dött barn (missed abortion v 23 ) och med förra barnet,min lille 5 årige Calle .Lite läskigt ingrepp,ökad missfallsrisk men gör det pga min ålder och ökad risk vid kub-testet vi gjort.

    Håll även tummarna att min syster fixar sitt uppdrag !! att va barnvakt en stund åt en liten diabetiker ,trots att hon är spruträdd(han har insulinpump så enda tillfället hon kan behöva ge spruta är ju om han blir akut dålig och typ medvetslös,men det hoppas vi inte ska hända !)

    Jag känner mig helt trygg med henne som barnvakt,sambon med (och självklart barnet med ),har skrivit en utförlig lapp med instruktioner och sambon finns tillgänglig på telefon.
  3. Medlem sedan
    Nov 2012
    #2
    Håller tummarna!
  4. 2
    Håller tummarna!
  5. Anonym
    #3
    Hoppas det går/har gått bra! Håller tummar och tår!
  6. 3
    Hoppas det går/har gått bra! Håller tummar och tår!
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Hur gick det med provet, xaramia?
  8. 4
    Hur gick det med provet, xaramia?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar