Hej alla..
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Hej alla..

    .....ska väl också presentera mig.
    Är en tjej på 33 år från Stockholm. Har sedan tidigare en doter som fuller åtta i oktober, och nu har jag prtecis plussat och har BF 6.4 som det ser ut nu. Min sambo har inga egna barn sedan tidigare.

    Känns jätekul, flrutom att jag mår jätteilla, och är rädd för att jag ska göra det i nio månader, som jag gjorde med dottern....
  2. 1
    Hej alla.. .....ska väl också presentera mig.
    Är en tjej på 33 år från Stockholm. Har sedan tidigare en doter som fuller åtta i oktober, och nu har jag prtecis plussat och har BF 6.4 som det ser ut nu. Min sambo har inga egna barn sedan tidigare.

    Känns jätekul, flrutom att jag mår jätteilla, och är rädd för att jag ska göra det i nio månader, som jag gjorde med dottern....
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Grattis till graviditeten!

    Jobbigt att må så illa! Jag har bara mått riktigt döilla under två veckor i en av mina graviditeter så jag kan bara föreställa mig hur det är att ha det så hela tiden! 😞 vi får hålla tummarna att det kanske kan släppa i vecka 13 för dig den här gången!
  4. 2
    Grattis till graviditeten!

    Jobbigt att må så illa! Jag har bara mått riktigt döilla under två veckor i en av mina graviditeter så jag kan bara föreställa mig hur det är att ha det så hela tiden! 😞 vi får hålla tummarna att det kanske kan släppa i vecka 13 för dig den här gången!
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Hej!

    Mår också illa mest hela tiden...vi får hoppas att det är övergående
  6. 3
    Hej!

    Mår också illa mest hela tiden...vi får hoppas att det är övergående
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar