Puttad över årsskiftet!
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Puttad över årsskiftet!

    Från att ha haft bf 22/12 så är vi nu flyttade till 2/1, varför jag hoppar med i den här gruppen istället.
    Har visst ovanligt långa graviditeter....

    Kort presentation: 33-årig tjej i Stockholm med make och ett tidigare barn född februari -12.
    Hej!!
  2. 1
    Puttad över årsskiftet! Från att ha haft bf 22/12 så är vi nu flyttade till 2/1, varför jag hoppar med i den här gruppen istället.
    Har visst ovanligt långa graviditeter....

    Kort presentation: 33-årig tjej i Stockholm med make och ett tidigare barn född februari -12.
    Hej!!
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Välkommen :-)
    Blev precis flyttad 11 dagar så jag är oxå närmare släkt med elefanterna än andra...
    Har bf den 16 nu men kommer säkert gå över o få min trea i mars april nångång ha ha ha
    Lycka till <3
  4. 2
    Välkommen :-)
    Blev precis flyttad 11 dagar så jag är oxå närmare släkt med elefanterna än andra...
    Har bf den 16 nu men kommer säkert gå över o få min trea i mars april nångång ha ha ha
    Lycka till <3
  5. Anonym
    #3
    Grattis och välkommen hit Har också ett tidigare barn född -12 men i juni BF just nu 11/1 efter tidigt ul men får se vad RUL säger på onsdag Lycka till!
  6. 3
    Grattis och välkommen hit Har också ett tidigare barn född -12 men i juni BF just nu 11/1 efter tidigt ul men får se vad RUL säger på onsdag Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Haha! Ja, jag hoppas ju dra över eller åtminstone gå tiden ut. Drog över 10 dagar med sonen, så bebis lär väl behaga titta ut nån gång runt den 12:e. Hoppas det iaf!!
  8. 4
    Haha! Ja, jag hoppas ju dra över eller åtminstone gå tiden ut. Drog över 10 dagar med sonen, så bebis lär väl behaga titta ut nån gång runt den 12:e. Hoppas det iaf!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar