Tonårsdotter som kissar på sig.
Föräldraskap
  1. Anonym
    #1

    Tonårsdotter som kissar på sig.

    Har en tonårsdotter hemma. Jag har märkt att det har legat många blöta trosor i tvättkorgen på sistånde. På toan tar hon lång tid på sig och varje gång har hon bytt kläder. En gång när jag kom hem satt hon på en stol i vardagsrummet och onanerade samtidigt som hon kissade på sig. Hon kommer ibland hem med blöta byxor och trosor om hon har varit i skolan eller hos kompisar. Någon gång mötte jag henne sittande på huk med byxor på och hon kissade förfult. Vad ska jag göra? Doktorn har uteslutit uvi och säger att vissa flickor kissar på sig med flit, men varför? Vet ni det?
  2. 1
    Tonårsdotter som kissar på sig. Har en tonårsdotter hemma. Jag har märkt att det har legat många blöta trosor i tvättkorgen på sistånde. På toan tar hon lång tid på sig och varje gång har hon bytt kläder. En gång när jag kom hem satt hon på en stol i vardagsrummet och onanerade samtidigt som hon kissade på sig. Hon kommer ibland hem med blöta byxor och trosor om hon har varit i skolan eller hos kompisar. Någon gång mötte jag henne sittande på huk med byxor på och hon kissade förfult. Vad ska jag göra? Doktorn har uteslutit uvi och säger att vissa flickor kissar på sig med flit, men varför? Vet ni det?
  3. Anonym
    #2
    Prata med flickan. Mina tonårsdöttrar fick två lillebrorsor om den ena kissade på sig då.
  4. 2
    Prata med flickan. Mina tonårsdöttrar fick två lillebrorsor om den ena kissade på sig då.
  5. Anonym
    #3
    Det är tydligen inte helt ovanligt, vad jag förstår. Om det är helt utrett fysiskt så kan det ha andra orsaker. Ibland sexuella. Men kanske du ska prata med henne lite försiktigt om att det kan väcka anstöt. Se svaret i länken som jag bifogar.

    http://stockholm.tjejjouren.se/frage...n-mej-13-13633
  6. 3
    Det är tydligen inte helt ovanligt, vad jag förstår. Om det är helt utrett fysiskt så kan det ha andra orsaker. Ibland sexuella. Men kanske du ska prata med henne lite försiktigt om att det kan väcka anstöt. Se svaret i länken som jag bifogar.

    http://stockholm.tjejjouren.se/frage...n-mej-13-13633
  7. Anonym
    #4
    Det är tydligt att hon gör det med vilje och för att hon tycker det är skönt eller spännande! Jag gör ibland likadant! Det är vanligare än man kanske kan tro att både tjejer och killar kissar på sig med flit. Det måste inte vara sexuellt förknippat, många gör det för att de gillar den varma känslan av kisset. Det finns ett stort svenskt forum om olika former av intresse för att kissa diskuteras. Där är en del tonårstjejer som skriver just om sånt som du berättar att din dotter gör. Genom att läsa där kansle du kan få större förståelse för din dotter. Eller visa henne det, så hon kan känna att hon inte är ensam om detta. För mig var det en stor lättnad när jag hittade forumet och förstod att jag inte var ensam med mitt intresse.
    Här är det:

    http://www.webvoter.net/se/community...munity_id=5569
  8. 4
    Det är tydligt att hon gör det med vilje och för att hon tycker det är skönt eller spännande! Jag gör ibland likadant! Det är vanligare än man kanske kan tro att både tjejer och killar kissar på sig med flit. Det måste inte vara sexuellt förknippat, många gör det för att de gillar den varma känslan av kisset. Det finns ett stort svenskt forum om olika former av intresse för att kissa diskuteras. Där är en del tonårstjejer som skriver just om sånt som du berättar att din dotter gör. Genom att läsa där kansle du kan få större förståelse för din dotter. Eller visa henne det, så hon kan känna att hon inte är ensam om detta. För mig var det en stor lättnad när jag hittade forumet och förstod att jag inte var ensam med mitt intresse.
    Här är det:

    http://www.webvoter.net/se/community...munity_id=5569
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar