Menssmärtor?
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    Menssmärtor?

    Fick ett svagt plus på Stickan i tisdags kändes väldigt overkligt då gubben trodde han sköt blanka skott.


    Var på Mvc och gjorde ett nytt test i fredags för att vara säker.

    Iaf så har jag typ menssmärtor mest hela tiden och får springa på toan ofta med en dålig mage

    Är det någon annan som har det såhär?
    För även om bm sa att det är normalt så smyger ju tankarna ofta åt missfallshållet man är så rädd att det ska komma blod var gång man är på toan :/
  2. 1
    Menssmärtor? Fick ett svagt plus på Stickan i tisdags kändes väldigt overkligt då gubben trodde han sköt blanka skott.


    Var på Mvc och gjorde ett nytt test i fredags för att vara säker.

    Iaf så har jag typ menssmärtor mest hela tiden och får springa på toan ofta med en dålig mage

    Är det någon annan som har det såhär?
    För även om bm sa att det är normalt så smyger ju tankarna ofta åt missfallshållet man är så rädd att det ska komma blod var gång man är på toan :/
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Grattis till graviditeten!

    Den där oron är verkligen hemsk, jag känner precis likadant! Men värken du har är mer troligt växtvärk än ett annalkande mf. Jag har känt av det samtliga graviditeter (varav tre har blivit bebisar) och inget av mina mf har börjat med smärta. Så försök utgå ifrån att det är att livmodern växer som du känner. Det kan ju även dra i ligament och sådant där så alla möjliga olika smärtor i området är fullt normala.

    Lycka till!
  4. 2
    Grattis till graviditeten!

    Den där oron är verkligen hemsk, jag känner precis likadant! Men värken du har är mer troligt växtvärk än ett annalkande mf. Jag har känt av det samtliga graviditeter (varav tre har blivit bebisar) och inget av mina mf har börjat med smärta. Så försök utgå ifrån att det är att livmodern växer som du känner. Det kan ju även dra i ligament och sådant där så alla möjliga olika smärtor i området är fullt normala.

    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Känner igen ditt nick... Har du barn sedan tidigare? Kan vi ha varit i samma grupp förut? *funderar*
  6. 3
    Känner igen ditt nick... Har du barn sedan tidigare? Kan vi ha varit i samma grupp förut? *funderar*
  7. Medlem sedan
    May 2011
    #4
    Tack för svaret har inte tänkt på det som växtvärk och var inget bm sa om det heller. Utan hon sa bara att det var vanligt att ha ont.

    Jo jag har en dotter sen innan som är född i december 2011
  8. 4
    Tack för svaret har inte tänkt på det som växtvärk och var inget bm sa om det heller. Utan hon sa bara att det var vanligt att ha ont.

    Jo jag har en dotter sen innan som är född i december 2011
  9. Medlem sedan
    May 2011
    #5
    Grattis till din graviditet med
  10. 5
    Grattis till din graviditet med
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    Har också menssmärtor...nästan varje dag! Läste att när livmodern växer så känns det som menssmärtor
  12. 6
    Har också menssmärtor...nästan varje dag! Läste att när livmodern växer så känns det som menssmärtor
  13. Medlem sedan
    Jul 2007
    #7
    Ahh... Då vet jag varför jag känner igen dig! Min yngsta är från decembergruppen. kul!

    Angående det onda så kan du säkert googla på växtvärk i livmodern ifall du känner att du vill ha mer info än din BM gav dig. Det bör finnas precis hur mycket som helst.
  14. 7
    Ahh... Då vet jag varför jag känner igen dig! Min yngsta är från decembergruppen. kul!

    Angående det onda så kan du säkert googla på växtvärk i livmodern ifall du känner att du vill ha mer info än din BM gav dig. Det bör finnas precis hur mycket som helst.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar